خرید جذاب عصای ساپینتو فرهاد

خرید جذاب عصای ساپینتو فرهاد

آرتور کوین یاماگا تاکنون 530 دقیقه در ترکیب آبی پوشان حضور داشته و تنها در 10 دقیقه پایانی دیدار مقابل ملوان از ترکیب استقلال کنار گذاشته شده است اما در 5 بازی 90 دقیقه در ترکیب آبی پوشان حضور داشته است.

کلید فرانسوی استقلال که در بیست و یکمین دوره لیگ برتر به انتخاب فرهاد مجیدی و در آخرین روزهای اولین ماه پاییزی سال گذشته (3 مهرماه) به این تیم پیوسته بود، توانست آقای گل شود و عنوان قهرمانی را از آن خود کند. در پایان لیگ بیست و یکم با 10 گل ستاره استقلال را بگیرید. او در طول مسابقات در پست های مختلف دفاع راست، هافبک راست، مهاجم، جناح راست و حتی جناح چپ برای استقلالی ها بازی می کند تا پشتوانه سرمربی محبوب استقلالی ها باشد.

یاماگا در پایان هفته ششم لیگ دو گل در جمع گلزنان تیم استقلال به ثمر رساند. عارف غلامی، مهدی مهدی پور، مهدی کایدی، پیمان بابایی و محمد محبی 5 گل دیگر برای استقلال در آن رقابت ها به ثمر رساندند، اما یاماگا با گل سه امتیازی مقابل مس کرمان و یک پنالتی (در دیدار مقابل نساجی) در حال حاضر بهترین گلزن استقلال است. استقلال در جمع اعضای این تیم.

او همچنین در دیدار مقابل ملوان در گل مهدی کایدی نیز پاس گل داد و در دو بازی به جای صالح حردانی در دفاع راست به میدان رفت تا بار دیگر کادرفنی استقلال را برعهده بگیرد و همچنان یکی از مهره های اصلی استقلال است. تیم .تراست Sapinto.

دیدگاهتان را بنویسید