خرید جنجالی پرسپولیس بار دیگر جنجال به پا کرد

خرید جنجالی پرسپولیس بار دیگر جنجال به پا کرد

این در حالی است که 18 هفته از بازی های لیگ برتر می گذرد و برترین گلزنان این رقابت ها روی 6 گل قرار دارند. آماری که اصلا برای فوتبال ایران خوب نیست و مشخص است که تیم های ایرانی نه تنها در گلزنی مشکل دارند، بلکه شش مهاجم در لیگ برتر هم نداریم. نکته جالبی در مورد بهترین گلزن فعلی لیگ برتر وجود دارد که 5 بازیکن با زدن 6 گل بهترین گلزنان لیگ هستند.

نکته جالب و رایج این افراد این است که همگی سابقه بازی در پرسپولیس را دارند. رامین رضایان و شهریار موگانلو که به تازگی به جمع 6 تیم پرسپولیس اضافه شده اند در این فصل از بهترین های سپاهان و لیگ برتر بوده اند. حضور موگانلو به عنوان مهاجم متخصص در این لیست طبیعی است اما قرار گرفتن رامین رضایان به عنوان یکی از گلزنان لیگ به عنوان مدافع در نوع خود جالب توجه است.

رامین که سال گذشته نیم فصل به پیراهن پرسپولیس بازگشته بود، تابستان امسال پس از عدم دریافت پیشنهاد تمدید قرارداد مجبور به ترک پرسپولیس و پیوستن به سپاهان شد و بار دیگر در این فصل ارزش خود را نشان داد. به جز این دو بازیکن سپاهان، دو بازیکن تراکتورسازی نیز در صدر گلزنان این رقابت ها قرار دارند.

رضا اسدی که ذاتاً هافبک دفاعی است و محمد عباس زاده که با وجود غیبت تیمش در چند بازی اخیر همچنان بهترین گلزن لیگ است. آخرین مرد لیست برترین گلزنان این فصل لیگ برتر، ستاره هلندی پرسپولیس است. لوکادیا که خیلی سریع 6 گل به ثمر رساند و همه فکر می کردند آقای گل اصلی این فصل می شود، قبل از هفته دوازدهم به یکباره ایران را ترک کرد اما همچنان یکی از بهترین گلزنان ایران محسوب می شود. شاید اگر لوکادیا می ماند و برای پرسپولیس بازی می کرد با یک شوت از راه دور آقای گل می شد و شاید تعداد گل هایش دو رقمی می شد.

دیدگاهتان را بنویسید