خرید دوربین دید در شب مادون قرمز و دید در شب رنگی


ساعت: 18:33
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877908

انتخاب بهترین دزدگیر خانه از بین آنها دشوار است، اگرچه بهترین آن با توجه به نیاز شما مشخص می شود، اما ما فرصت زیادی برای خرید همه مارک ها نداریم، آنها را امتحان کنید، شاید آسیب ببینید، تجربه کسب کنید و مارک دیگری را امتحان کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در سال های اخیر با توجه به افزایش آمار سرقت، تعداد زیادی از انواع سیستم های گزارش سرقت از برندهای مختلف وارد بازار شده است. انتخاب بهترین دزدگیر خانه از بین آنها دشوار است، اگرچه بهترین آن با توجه به نیاز شما تعیین می شود، اما ما فرصت زیادی برای خرید همه مارک ها نداریم، آنها را امتحان کنید، شاید آسیب ببینید، تجربه کسب کنید و مارک دیگری را امتحان کنید. این چرخه به دلیل بازار گسترده دزدگیر خانگی ادامه خواهد داشت. راه حل چیست؟

اکنون که برای تامین امنیت و آرامش به سیستم دزدگیر نیاز داریم، چگونه می توانیم بهترین دزدگیر را انتخاب کنیم؟ ساده است! می توانید از شرکت ریرا صنعت کمک بگیرید که بی طرفانه شما را به سمت برند راهنمایی می کند. موسسه ریرا صنعت ریرا صنعت در شهرهای چالوس، نوشهر، چمستان، نمک آبرود، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رویان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچیرود فروش و نصب دزدگیر منزل می باشد..


با بهترین برندهای دزدگیر خانگی آشنا شوید


  • دیواره آتش: زنگ خانه فایروال مجهز به سیم کارت و تماس گیرنده تلفن ثابت که با آن می توانید دستگاه را از طریق پیامک و تماس کنترل کنید، بنابراین در صورت مسافرت، کنترل تبادل با تلفن همراه بسیار آسان است. فایروال یکی از بدنام ترین آلارم های موجود در بازار ایران است. با این مارک زنگ، تعامل خوبی بین مدیر سیستم و دستگاه وجود دارد.


  • کلاسیک: این یکی از بهترین دزدگیرهای موجود در بازار است، این دستگاه مجهز به سیم کارت و تلفن ثابت است که از طریق پیامک و تماس قابل کنترل است و البته در صورت ورود و خروج غیرمجاز و فعال سازی دستگاه می تواند فعال شود. از سنسورها پیامک کاربر یا مدیر سیستم را از جزئیات رویدادها مطلع کنید. قیمتش یه مقدار بالاتره ولی در کل در محدوده قیمتی متوسطه

  • b4f86692 27bf 4220 bbd6 8cb34b184141 خبر خاکستری

  • ابریشم: Central Silence یک ویژگی جذاب دارد که 99 رویداد گذشته را در نظر می گیرد. در واقع به شما می گوید که در چه ساعت و تاریخی دستگاه با کدام ریموت خاموش یا روشن شده است. Silex یکی از 5 تولید کننده برتر سیستم های اعلام سرقت است. دزدگیر سیلکس هم به تلفن ثابت و هم به سیم کارت متصل می شود. اگر گوشی را با سیم کارت ببندید با شما تماس می گیرد.

  • GMK : عملکرد این دستگاه تمامی سیستم های دزدگیر به گونه ای است که با زدن دزدگیر این اقدام غیرقانونی را مغایر با حریم خصوصی و یا شکستن قفل اعلام می کند. یک سیستم حفاظتی وجود دارد SP همچنین طراحی با کیفیت بالایی دارد. دارای محفظه محکم و بادوام مهمترین ویژگی پکیج دزدگیر نقطه ای GMK بیمه سرقت 500 میلیون تومانی بیمه ایران است در حالی که این بسته تنها دارنده بیمه سرقت در بین تمامی رقبا است. این نوع دزدگیرها قابلیت ثبت رویدادها با 60 حافظه را دارند و 3 زون مجزا توسط این دزدگیرها از طریق پیامک، تلفن، ریموت و اپلیکیشن موبایل قابل کنترل هستند. این برند

  • آنیک: سیستم اعلام سرقت آنیک مانند سایرین زنگ مکان ها برندهای دیگر زمانی که از حریم خصوصی عبور می کنند با اعلام صدایی این اقدام غیرعادی را اعلام می کنند. آنیک یک سیستم دزدگیر مناسب برای اماکن مسکونی، تجاری و اداری می باشد. زنگ خانه آنیک را می توان با تماس، پیامک و نرم افزار فعال یا غیرفعال کرد..

  • پیرونیکس: دزدگیر محلی Pyronix دارای ویژگی جالبی است که امکان خاموش و روشن کردن یک دستگاه الکتریکی از طریق دزدگیر از راه دور وجود دارد. روی ال سی دی این دستگاه، وضعیت باتری، وضعیت فیوز AUX و میزان آنتن دهی تلفن همراه نمایش داده می شود. در واقع امکانات بسیار زیاد سیستم دزدگیر پیرونیکس باعث محبوبیت این برند نزد مشتریان شده است.

  • شکاف : شرکت شکاف گپ با استفاده از طراحی به روز و مونتاژ قطعات با کیفیت محصولات خود را تولید و به بازار عرضه می کند. در حقیقت شکاف تولید کننده ایرانی با بهترین دزدگیرهای ضد سرقت برای محافظت از منازل، ادارات، تجاری، ادارات و … می باشد..

  • بهترین : دزدگیر مرکزی بهترین برنده شدن عالیه SMD ساخت تایوان حدود 7 سال در بازار ایران می تواند انتخاب خوبی برای حفظ امنیت و آرامش باشد..

  • رو به جلو: هشدارهای پزشکی قانونی 4 نکته 4نه یکی از کامل ترین دستگاه های مرکزی دزدگیر ضد سرقت می باشد که می توان از آن در مکان های مختلفی مانند منزل، مغازه، شرکت، باغ و … استفاده کرد. شرکت Fornet 4 Net4نه وی یکی از پیشگامان در زمینه طراحی و برنامه نویسی هوشمند برای تولید تجهیزات ایمنی و ایمنی می باشد..

  • آنزو: برند انزو یکی از برندهای با کیفیت و با قیمت مناسب در بازار است که مودمی قدرتمند برای سیم کارت می باشد. کوکتل مزایا و کنترل به طرق مختلف از جمله نرم افزار، کنترل از راه دور RF و یک پنل وجود دارد.


0ec673c2 8e37 46e3 bcde f85068b95c0f خبر خاکستری


برای انتخاب برند خوب در سیستم ضد سرقت چه معیارهایی را در نظر بگیریم؟

  • کیفیت مواد به کار رفته در دزدگیر
  • گارانتی دزدگیر منزل و خدمات پس از فروش
  • میزان تجهیزات دزدگیر
  • قیمت سیستم اعلام سرقت

بهترین ممکن است صد در صد برای یک مارک یا مدل دزدگیر درست نباشد، همه چیز به نیاز شما و نوع استفاده شما بستگی دارد. بهتر است یک کارشناس آگاه در کنار خود داشته باشید تا در نهایت بتوانید خرید موفقی داشته باشید. کارشناسان حرفه ای در صنعت ریرا ریرا صنعت در شهرهای چالوس، نوشهر، چمستان، نمک آبرود، متل قو، کلارآباد، عباس آباد، نشتارود، تنکابن، کلاردشت، مرزن آباد، کجور، رویان، نور، سرخرود، محمود آباد، هچیرود با ارائه مشاوره رایگان به شما کمک خواهند کرد. . بهترین مارک زنگ خانه انتخاب کنید.



دیدگاهتان را بنویسید