خرید غیرمنتظره ای در انتظار پرسپولیس است. تصمیم عجیب در مورد یحیی

خرید غیرمنتظره ای در انتظار پرسپولیس است.  تصمیم عجیب در مورد یحیی

پرسپولیس چند روز پیش موفق شد با مرتضی پورعلی گنجی برای فصل آینده به توافق برسد. با این حال مشکلات خط دفاعی سرخ ها در فصل گذشته به قدری در نتایج این تیم تاثیرگذار بود که بعید به نظر می رسد تیم یحیی در این نقطه از زمین با جذب تنها یک بازیکن مشکلات خود را حل کند.

بنابراین یکی از برنامه های پرسپولیس برای فصل آینده جذب یک مدافع میانی دیگر خواهد بود. اما قرمزها با توجه به اینکه گزینه با کیفیتی در بین بازیکنان ایرانی ندارند، احتمالا در این پست به دنبال یک مدافع خارجی خواهند بود.

یحیی گل محمدی تصمیم گرفت زندگی نامه چند بازیکن خارجی را مرور کند و یک مدافع خارجی برای خود تعیین کند. در یکی دو روز اخیر اما گزینه جالبی به کادر فنی قرمزها ارائه شد؛ موسی کولیبالی

مدافع قوی فولاد یکی از بازیکنان خارجی با کیفیتی است که در لیگ برتر ایران بازی کرده است. کولیبالی در فصول اخیر نیز عملکرد خوبی در فولاد داشته است اما با پایان قراردادش با این تیم، پیشنهادی را رد کرد تا شانس جدایی اش از این باشگاه را افزایش دهد.

گفته می شود یحیی گل محمدی نظر مثبتی نسبت به کولیبالی دارد و اگر مدافعی بهتر از او پیدا نکند، احتمالا این بازیکن 29 ساله با سرخ پوشان قرارداد خواهد بست.

دیدگاهتان را بنویسید