خرید ورژن محبوب ساپینتو و استقلال با انتقال این ستاره همراه شد

خرید ورژن محبوب ساپینتو و استقلال با انتقال این ستاره همراه شد

محمد محبی هافبک تاثیرگذار باشگاه سانتا کلارا پرتغالی که حدود یک ماه است با مدیران باشگاه استقلال مذاکره می کند در نهایت توانست نظر مساعد مسئولان باشگاهش را برای انتقال به ایران جلب کند.

طبق اخبار رسیده به باشگاه استقلال، این باشگاه باید مبلغ 250 هزار دلار به محیبی که تا سال 2024 با باشگاه پرتغالی قرارداد دارد، پرداخت می کرد و از سوی دیگر باشگاه شارلوا بلژیک برای دریافت مبلغی به مبلغ 250 هزار دلار به حساب باشگاه استقلال واریز کرد. رضایت نامه باشگاه استقلال تا استقلالی ها برای انتقال حسین زاده رضایت نامه نهایی را صادر کنند.

مسئولان کمیسیون حقوقی و بین المللی باشگاه استقلال ضمن گفتگو با مدیران شارلوا از باشگاه بلژیکی خواستند مبلغ 250 هزار دلار از توافق حسین زاده برای انتقال محبی به استقلال را به حساب باشگاه سانتا کلارای پرتغال واریز کند. از آنجایی که به دلیل تحریم ها امکان انتقال پول از ایران و یا به ایران وجود ندارد اما ظاهرا باشگاه بلژیکی در واریز این مبلغ به حساب باشگاه سانتا کلارا کند بوده است.

به همین دلیل انتقال پدیده استقلال که توسط فرهاد مجیدی در سایپا کشف شد به بلژیک و بالعکس و انتقال محبی به استقلال به هم گره خورده است. در واقع استقلالی ها تا زمانی که این مبلغ را دریافت نکنند رضایت نمی دهند و این موضوع در مورد پرتغالی ها نیز صدق می کند. در حال حاضر آخرین خبر حاکی از آن است که مبلغ 250 هزار دلاری باشگاه بلژیکی هنوز به حساب وارد شده توسط باشگاه پرتغالی واریز نشده است. در همین راستا وکلای باشگاه استقلال در تلاش هستند تا هر چه زودتر این حرکت را انجام دهند چرا که نه بلژیکی ها، نه پرتغالی ها و البته نه استقلالی ها!

لازم به ذکر است؛ با توجه به تعطیلی بانک های کشورهای اروپایی در روزهای پایانی هفته (شنبه و یکشنبه)، در صورت عدم واریز این وجه تا پایان وقت اداری امروز، احتمال می رود این موضوع به روز دوشنبه 17 مردادماه موکول شود. و آغاز هفته بعدی تقویم میلادی. هرچند برخی منابع خبری اعلام کردند که این انتقال در ساعات باقی مانده انجام شده و بلافاصله رضایت طرفین صادر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید