خرید 5 میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای مرکز پزشکی آشوری مرکز میاندورود

زمان: 15:19
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776861

مردم نیکوکار سورک در شهر میاندورود با کمک عاشورا مبالغی را که سالانه برای این کار هزینه می کردند جمع آوری کردند و به خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز در مرکز درمانی سورک حاج مصطفی عاشوری ادامه دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، مراسم افتتاحیه خرید تجهیزات پزشکی برای درمانگاه حاج مصطفی عاشوری در سورک که توسط مرکز مشارکت های مردمی در سورک به عنوان یک حرکت عاشورایی (نذر سلامتی) تحت رهبری شورای اسلامی شهر سورک برگزار شد. ، امشب با حضور فرماندار هی مصطفی عاشوری مرکزی ، مسئول اهدا و نذورات آستان قدس رضوی ، نمایندگی مازندران ، رئیس شبکه بهداشت ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی ، امام جمعه موقت شهر ، شهردار و اعضا شورای شهر سورک و اعضای ستاد مشارکت مردمی و با حضور خیریه ها و جوانان در مرکز بهداشت درمان های مصطفی آشوری سوراک برگزار شد.

روگه انوری ، مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندورود ، در این مراسم گفت که تجهیزات خریداری شده در این شهر وجود ندارد و به دلیل نیاز بیماران ، این تجهیزات توسط مشارکت کنندگان ستاد مشارکت مردم سوراک توسط خیرین خریداری شده است. دستگاه عصبی و دستگاه اندازه گیری زردی نوزادان توسط اهداکنندگان به ارزش بیش از پنج میلیارد ریال تهیه و در درمانگاه حاج مصطفی عاشوری در اختیار بیماران قرار گرفت.

انوری گفت: این تجهیزات قبلاً در شهر وجود نداشت و بیمارانی که توسط متخصصان ویزیت می شدند باید برای انجام خدمات اضافی و تشخیصی خود به شهرهای مجاور مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته علاوه بر زمان ، هزینه قابل توجهی نیز پرداخت کردند و خطرات جاده ای وجود داشت که توسط دستان قدرتمند اهداکنندگان سلامت این دستگاه خریداری شد و نگرانی بیماران حداقل در این زمینه کاهش یافت. “

انوری ضمن تقدیر و تشکر از خیر شهر و حاج مصطفی عاشوری و دیگر خیرین که در زمینه سلامت گام برداشته اند ، افزود: “ما انتظار داریم سایر بزرگان که منابع مالی خوبی دارند در این موضوع بسیار مهم مشارکت داشته باشند و این خدا. فعالیتهای راحت گسترش می یابد. “برای مشارکت در سایر نیازهای مربوط به ساختار فیزیکی سازه ها و همچنین تکمیل مشارکت ها.

سید حسین محمودی ، شهردار سورک نیز در این مراسم گفت: امروز شاهد افتتاح تجهیزات پزشکی در کلینیک آشوریان سورک به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال بودیم که برای مردم خیر و خیرین سورک اتفاق افتاد.

محمودی افزود: در سالهای گذشته مردم سورک در مراسم تاسوعا و عاشورا در ایام محرم غذا می خوردند و به دلیل شیوع ویروس کرونا ، امسال تصمیم گرفته شد این هزینه ها در قالب خرید تجهیزات پزشکی متحمل شود. امروز اجرا شد وی گفت: “این کار بسیار خداپسندانه انجام شد و امیدواریم ادامه یابد و به مردم شهر و شهر ادامه دهد.

شهربانو خداپناه ، رئیس شورای شهر سورک نیز گفت: برنامه امروز عزاداری و قدردانی از هر یک از شهروندان سوراکی است که در بحث نهضت عاشورا ، به نوعی وحدت و همدلی مردم سوراک را بیان می کند. در همه زمینه ها منحصر به فرد هستند اسکن های بهداشتی و سایر طرح ها برای از بین بردن ویروس بدنام کرونا.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید