خسارت زمین های کشاورزی سیل زده جبران می شود + عکس


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889326

در دیدار نماینده کهگیلویه با کشاورزان موارد زیر مطرح شد:

محد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و مدیرکل جهاد کشاورزی با کشاورزان دوشن زیاری در شهرستان کهگیلویه دیدار و در این دیدار به رفع مشکلات کشاورزان و احیای اراضی پرداختند. از سیل آسیب دیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ شامگاه پنجشنبه 29 مردادماه نمایندگان شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با حضور در منطقه دوشمن زیاری کهگیلویه بر رفع مشکلات کشاورزان تاکید کردند.

نماینده مردم کهگیلویه در شورای اسلامی با تقدیر از خدمات ارتش در این منطقه گفت: جهاد کشاورزی تنها در یک قلم دو بار سراب های این منطقه را تعمیر کرد.

سید محمد محد و سید علی معتمدی پور با حضور در جمع کشاورزان سیل زده از نزدیک مشکلات و مطالبات آنان را مشاهده کردند.

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در شورای اسلامی در این جلسه و پس از سرپیچی از سراب ها و قنوات کشاورزی در میان جمعیت گفت: آنچه من دیده ام این است که جهاد کشاورزی در این منطقه تلاش کرده است. در دو سال گذشته بیش از سه میلیارد برای پمپاژ در منطقه دوشمنزیاری هزینه کرد و دوبار سراب ها را تعمیر کرد اما سیل دوم دوباره آنها را نابود کرد.

موحد همچنین از شالیزارهای منطقه سیاهگل بازدید کرد و کلیپی از مردی به نمایش گذاشت که از نماینده درخواست کمک می کند و می گوید مزرعه اش خشک است. خط، توان منطقه پایدار و افت ولتاژ باید رسیدگی شود.

موحد با انتقاد از افرادی که تنها در حضور مسئولان و یا در فیلم و فضای مجازی نکات منفی را می بینند، تصریح کرد: مدیرکل جهاد کشاورزی سرکار است و در دو جبهه با کشاورزان بوده است، یکی مشکل سیلاب است که حتی در برخی از آن ها در کنار کشاورزان بوده است. مناطقی دو و سه بار سراب ها را تعمیر و کانال ها را خط کشی کرده اند و یکی در مرحله ترمیم آسیب است.

نماینده مردم در مجلس همچنین گفت: بر اساس گزارش رئیس سازمان جهاد کشاورزی، لوله ها ایمن سازی شده و هر جا لازم باشد استفاده می شود تا به مزارع کشاورزی آسیبی نرسد.

لازم به ذکر است در این جلسه با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی عملیات پمپاژ منطقه سیاهگل و دمشکفت آغاز و آب وارد شالیزارهای منطقه شد.


تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:


41a668fc 94d1 4479 89a1 b5bac5bb3feb خبر خاکستری


6e62be0a 83a7 4637 922a 05e886ec3d58 خبر خاکستری


cf4ec1db 169f 463f b528 3aa7258a1f10 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید