خسارت های پل تاریخی سردار زنجان توسط پیمانکار شرکت گاز پرداخت می شود/ اعتراض متقاضیان پروژه M6 زنجان باید در فضایی آرام حل شود.


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834901

استاندار زنجان با اشاره به خسارت وارده به پل تاریخی سردار شهر زنجان به دلیل عبور پیمانکار به پیمانکار شرکت گاز، گفت: خسارت وارده به پل توسط شرکت گاز پرداخت نمی شود، اما پیمانکار پرداخت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان زنجان در جمع خبرنگاران درباره آسیب دیدن پل تاریخی سردار زنجان به دلیل تردد بیل مکانیکی گفت: پس از حادثه دیروز (سه شنبه) از آنجا بازدید کردم. .من انجام دادم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میراث فرهنگی استان در انسداد جاده کوتاهی کرده است، گفت: میراث فرهنگی می گوید خط تردد وجود دارد و مردم و باغداران از آنجا تردد می کنند و اگر مسدود کنیم باغداران شکایت می کنند.

افشارچی گفت: مسیر باغداران به دلیل دو خطه بودن راه آهن زنجان – تهران مسدود شده و باغداران مجبور به استفاده از جاده تاریخی پل شدند.

استاندار زنجان افزود: آیا خودروی باغداران می تواند از روی پل عبور کند یا خیر، باید بر اساس ساختار و قدرت پل بررسی شود.

افشارچی در پاسخ به اینکه شرکت گاز هزینه پل را پرداخت کرده و این را بیت المال پرداخت می کند، تصریح کرد: خسارت پل را شرکت گاز پرداخت نمی کند بلکه خود پیمانکار پرداخت می کند.

به گزارش موج رسا; جمعی از کاندیداهای طرح M6 طرح ملی مسکن نیز مقابل استانداری تجمع کردند که استاندار زنجان در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه باید بدانیم که به یک مهم متعهد هستیم. مفهومی به نام تورم سعی کنید کاهش دهید و مردم باید توجه داشته باشند که این یک مشکل است.

وی گفت: همه ما باید دست در دست هم بگیریم و ببینیم چگونه می توانیم این مشکل را در فضایی سرشار از آرامش و آرامش حل کنیم.

افشارچی با بیان اینکه اینطور نیست که فقط ستون ها بالا کشیده شده و از پیشرفت 45 درصدی پروژه گزارش می دهند، افزود: پروژه ها را می بینیم و در بعضی جاها دیوار کشیده شده است، اما اجازه دهید در این موضوع وارد شویم. جزئیات بیشتر را ببینید.” چگونه می توان مشکل را حل کرد؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید