خسارت 10 میلیارد ریالی سیل به آبرسانی تربت حیدری


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 1401/02/14
کد خبر: 1836384

عباسی گفت: خسارت تاسیسات ناشی از سیل اخیر 10 میلیارد ریال برآورد شده و لازم است با تخصیص اعتبارات لازم به سرعت از مناطق آسیب دیده حفاظت شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عباسی مدیر عامل لوله کشی و فاضلاب تربت حیدریه در گفتگو با صبح توس؛ وی گفت: خسارت تاسیسات ناشی از سیل اخیر 10 میلیارد ریال برآورد شده و لازم است با تخصیص اعتبارات لازم از مناطق آسیب دیده به سرعت حفاظت شود.

وی افزود: بر اثر سیل در ساعات پایانی روز دوشنبه خط انتقال مجتمع کلگری روستای خسار جلال آسیب دید و قطع شد. با این حادثه آب شرب 7 روستای 500 خانواری آسیب دید. قطع شده است.”

عباسی گفت: با توجه به پیش بینی تدارکات و تجهیزات لازم از دقایق اولیه حادثه، تیم های بحران این شرکت به محل اعزام شدند و با مساعدت اهالی روستا، خوشبختانه خط لوله آب شرب بازسازی و آب شرب تامین شد. یکپارچه. روستاها “.

مدیرعامل تربت حیدریه ویک گفت: با توجه به اینکه تربت حیدریه شهری خاص در شهرستان های جنوبی استان است و در گناباد به دلیل سیلاب قطعی گسترده آب وجود دارد، آبرسانی سیار این شرکت به گناباد ارسال و ظرف ۲۴ ساعت اعلام شد. ساعت . ساعت گذشته عملیات آبرسانی به شهروندان گنابادی انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید