خسارت 50 میلیارد ریالی بارندگی و جاری شدن سیل در شبکه برق چهارمحال و بختیاری


ساعت: 14:37
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887670

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اعلام کرد؛

مجید فرحزاد گفت: پس از بارندگی های چند روز گذشته و جاری شدن سیل، 50 میلیارد ریال خسارت به شبکه های برق استان چهارمحال و بختیاری وارد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید فرحزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی در تشریح این خبر گفت: در جریان بارندگی و سیل چند روز گذشته 50 میلیارد ریال در شبکه های برق رسانی استان خسارت وارد شد که با حضور 26 تیم عملیاتی در کمترین زمان ممکن تعمیر شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تمامی مشترکان برق منطقه دارای برق مطمئن و پایدار هستند، گفت: تعمیر و بهینه سازی شبکه های آسیب دیده با نصب 94 تیر برق، 3000 متر شبکه فشار متوسط ​​و ضعیف، 1500 متر کابل انشعاب، نصب 6 عدد . دستگاه توزیع برق پرتابل با تجهیزات کامل تعویض 20 کنتور برق و … انجام شد.

مجید فرحزاد افزود: بیشترین خسارت به شبکه های برق در روستای برده در شهرستان بن، روستای دره بید در شهرستان فارسان و برخی از مناطق روستایی در شهرستان های لردگان، خانمیرزا و کوهرنگ بوده است.

لازم به ذکر است پس از وقوع سیل با تلاش شبانه روزی تیم های عملیاتی این شرکت در ساعات اولیه 90 درصد از مشترکان و 10 درصد از مشترکان پس از رفع نقاط اضطراری و ایمن سازی روشن شدند. روز بعد از سیل، خود را حلق آویز کردند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید