خستگی؛ عذرخواهی «بنا» بابت خداحافظی/ استعفای غیرمنتظره آقای هشترنگی از هدایت تیم ملی؟!


ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855758

پس از پایان رقابت های بین المللی در قزاقستان، شایعاتی مبنی بر استعفای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران به گوش رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ در حالی که تیم منتخب کشتی کشورمان از رقابت های کشتی جام بولات تورلیخانوف در آلماتی قزاقستان به کشور بازگشته است، امروز خبر عجیبی در رسانه های این کشور منتشر شد.

محمد بنا پرافتخارترین سرمربی تاریخ کشتی کشورمان که پیش از این در المپیک 2012 پکن ایران را قهرمان کرده است، تاکنون از پاسخگویی و تماس با مسئولان فدراسیون خودداری کرده است.

این مشکل از زمان بازگشت کاروان کشتی گیران ایرانی از قزاقستان به کشور به وجود آمد و آقای هاس کشتی گیر ایرانی پس از پایان مسابقات آلماتی از اردوی تیم ملی کشتی در ورزشگاه آزادی بازدید نکرد و به تماس های کادرفنی پاسخ نداد. .

نایب رئیس فدراسیون کشتی و مدیر تیم های ملی نیز سعی کردند با وی تماس بگیرند اما به نظر می رسد خستگی و برخی مشکلات شخصی باعث شده است که ساختمان فعلا آفتابی نباشد و تیم ملی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گره بخورد. برای بیش از 2 ماه

نکته مهم این است که محمد در دوران ریاست علیرضا دبیر بر فدراسیون کشتی، با وجود تمام خلق و خوی خاصی که داشت، هیچ گاه از کمبود تجهیزات و تبعیض صحبت نکرد و از سوی دیگر، حمید سوریان را به عنوان مدیر کشتی در فدراسیون می دید.

به همین دلیل استعفای آقای خاص کشتی به دلیل برخی بدبختی های فدراسیون کمی غیر منطقی به نظر می رسد و با توجه به سابقه چنین تحرکاتی، این استعفا به دلیل خستگی چندان غیرمنطقی نیست.

البته هنوز تکلیف انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی مشخص نشده و ترکیب تیم های اعزامی به دو رویداد مهم پیش رو نیز مشخص نیست. این استعفا در این شرایط قطعا برای رزمندگان صربستان و قونیه پایان خواهد یافت.

هنوز هیچ موضع یا اظهارنظری از سوی مسئولان فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی گرفته نشده است و باید منتظر اعلام یا اظهارنظر صریح بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید