خشم دشمن از سپاه به دلیل برهم زدن معادلات «خاورمیانه آمریکایی» است/ افتخار به سپاه بودن

ساعت: 16:36
تاریخ ارسال: 11/01/1401
کد خبر: 1923529

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: کینه توزی نمایندگان پارلمان اروپا از سپاه ریشه در این مرجع اطلاعاتی و نقش آن در تخریب توطئه «خاورمیانه آمریکا» دارد و بدیهی است که اقدامات اخیر اقدام پارلمان اروپا نشان دهنده یأس و ضعف آنها در برابر فرزندان واقعی ایران است. اسلامی محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفت وگویی با اشاره به اقدام وقیحانه پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام را نشان دهنده حقانیت این نهاد مقدس و مردمی در حفظ امنیت ایران و منطقه تصریح کرد: حامیان تروریسم تکفیری داعش، توهین کنندگان کوردل و گروهک های ضد انقلاب که مسئول شهادت هزاران فرزند غیور کشورمان هستند، اینک نهاد مقدس را تروریست می خوانند.

وی تنها وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نگاه غرب را حفاظت از آب و خاک این سرزمین در برابر توطئه های مکرر واشنگتن، تل آویو و شرکای اروپایی آنها دانست و تصریح کرد: اقدام اخیر اروپایی ها مجلس حجاب دموکراسی خونین در غرب معتقد است که «تروریسم واقعی» تحت حمایت نهادهای قانونگذاری، امنیتی و اجرایی است و از سوی دیگر غیور مردانی که جان خود را در راه حفظ استقلال و کرامت می‌دهند. ایران اسلامی را تروریسم می نامند.

به گفته رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور خشم نمایندگان پارلمان اروپا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی دلیل نیست چرا که در 43 سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می گذرد دشمنان غربی و صهیونیستی این مرز و بوم را با دقت طراحی کرده اند تا جهان اسلام را از بین ببرند و آن را تجزیه کنند و ایران و منطقه با رصد هوشمندانه و اقدام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکست خوردند.

سردار جلالی ناکامی موسوم به «خاورمیانه جدید» یا «ایجاد بحران های مزمن امنیتی با محوریت داعش» را مرهون جانفشانی های رشید سپاه و فرماندهان جبهه مقاومت از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی دانست. و خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی و همرزمانش در سپاه از قهرمانان مبارزه با تروریسم بودند که سرچشمه آن را باید در نهادهای سیاسی و امنیتی غرب جستجو کرد.

وی ادامه داد: کینه توزی نمایندگان پارلمان اروپا از سپاه پاسداران ریشه در این روشنفکری و نقش آن در نابودی توطئه «خاورمیانه آمریکا» دارد و بدیهی است که اقدام اخیر پارلمان اروپا یک نکته آشکار است. از یأس و ضعف آنان در برابر فرزندان راستین ایران اسلامی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور درج نام یک نیروی نظامی رسمی جمهوری اسلامی ایران در میان گروه های تروریستی از سوی پارلمان اروپا را تجاوز به استقلال و حاکمیت کشور دانست و خاطرنشان کرد: چنین محاسباتی نه تنها نمی تواند هزینه های زیادی برای اروپا به همراه داشت، بلکه عزم ملت ایران را برای پاسداری از حرم مطهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوچندان کرد و حجاب را از شعارهای توخالی و مبانی فکری پوچ مقامات غربی زدود.

سردار جلالی با بیان اینکه سازمان پدافند غیر عامل کشور در مسیر حراست از خاک ایران اسلامی و اعتلای کشور قاطعانه در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایستاده است، سیاستمداران اروپایی را نسبت به بهای ناتمام هرگونه خطای جبران ناپذیر در برجام برحذر داشت. حال و آینده خاطرنشان شد: بهتر است پیش از از دست رفتن فرصت جبران چنین محاسباتی از سوی پارلمان اروپا، اتحادیه اروپا از افتادن بیشتر در دام خطرناکی که صهیونیسم بین المللی و آمریکا برای آن آماده کرده اند، خودداری کند.

وی در پایان اعلام کرد: به عنوان رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور و همچنین بسیاری از اصحاب رسانه و چهره های عمومی کشور اعلام می کنم که خدمت سربازی را بزرگترین افتخار زندگی خود می دانم.

دیدگاهتان را بنویسید