خطرناک ترین بازیکن استقلال را بشناسید

کوین یاماگا، بهترین گلزن آبی ها که از فصل گذشته به اولین زن پنالتی زن آنها تبدیل شد، طبق معمول پشت آن پنالتی قرار گرفت و با احتیاط برای دومین بار در این بازی دروازه استقلالی ها را به سوی یکی از ارزشمندترین و شیرین ترین بردهای تاریخ باز کرد. این فصل

خطرناک ترین بازیکن استقلال را بشناسید

یاماگا که تجربه گلزنی حتی از روی نقطه پنالتی را به گل گهر سیرجان داشت، سومین گل فصل خود را برای آبی ها به ثمر رساند که این توپ را وارد دروازه کرد و از محمد محبی بازیکن دو گل آبی ها پیشی گرفت. او در هفته هفتم بهترین گلزن فصل را برای تیمش به دست آورد.

کوین یاماگا در این فصل گل‌های خوبی برای تیمش به ثمر رسانده است زیرا وظایف او با توجه به موقعیت بازی‌اش تغییر کرده است و اکنون نسبت به گذشته که در خط حمله ماسک‌های آبی حضور داشت، فاصله زیادی با گلزنی دارد. او روز گذشته در غیاب صالح حردانی نقش دفاع راست را در دقایق اصلی بازی بازی کرد.

با توجه به مهاجمان زیاد استقلال در این فصل، ساپینتو ترجیح می دهد از بازیکنانی مانند قائدی، محبی و حتی میرزایی در جناح و مهاجم کاذب استفاده کند و در پست هایی که فاصله بیشتری با دروازه دارند، بیشتر از یاماگا استفاده می کند.

تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم لیگ برتر و در ورزشگاه خالی به دیدار گهر سیرجان رفت و با گل های محمد محبی و کوین یاماگا با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست داد. تک گل میزبان را مهدی تیکدری به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید