خطر بزرگ برای پرسپولیس و یحیی

خطر بزرگ برای پرسپولیس و یحیی

رقابت های لیگ برتر در هفته های پایانی خود روزهای حساسی را پشت سر می گذارد و خطر بزرگ تیم پرسپولیس مدعی قهرمانی این رقابت ها که رقابت میلی متری با سپاهان و استقلال در بالای جدول دارد را تهدید می کند. 10 بازیکن از ترکیب گل محمدی 3 کارت زرد در لیگ برتر دارند و در صورت دریافت کارت زرد در دیدار هفته بیست و هشتم مقابل پیکان، دیدار هفته بیست و نهم مقابل گل گهر را از دست خواهند داد.

علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، علی نعمتی، وحدت حنان اف، مرتضی پورعلیگنجی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد فردا در دیدار نهایی مقابل گل گهر محروم خواهند شد. بازی .

اما جالب است بدانید که شاگردان گل محمدی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باید به مصاف تیم هواداران بروند و 8 بازیکن پرسپولیس هم روی یک اخطار هستند و اگر در دیدار مقابل هواداران از داور اخطار بگیرند، در صورت صعود تیم، از فینال جام حذفی محروم خواهند شد.

عیسی آل کثیر، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مرتضی پورعلیگنجی، سینا اسدبیگی، علیرضا بیرانوند و میلاد سرلک بازیکنانی هستند که در خطر حذف از فینال جام حذفی قرار دارند.

لازم به ذکر است که در مجموع ۱۳ بازیکن پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی در معرض خطر محرومیت قرار دارند و این موضوع ممکن است باعث نگرانی کادر فنی و هواداران این تیم شود.

دیدگاهتان را بنویسید