خط مقاومت رسانه ها جهاد تخصصی و تخصصی است/ ضرورت ایجاد مجموعه کامل آموزشی، فرهنگی و اجتماعی خبرنگاران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با تشکر از گزارش؛ آیت الله غلامعلی صفایی نماینده فقیه در استان بوشهر در دیدار با نمایندگان خبرگزاری ها، مطبوعات، رادیو و تلویزیون استان بوشهر، ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (علیه السلام) اظهار داشت: در شرایط کنونی رسانه ها نقش مهمی در مدیریت و معماری افکار و اندیشه ها دارند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: دنیای استکبار در شرایط کنونی بزرگترین هجمه رسانه ای را به جهان بشریت تحمیل کرده و اعتبارات مالی جهان بشریت را با همه ابزارهای مدرن و امکانات تهاجمی در حجم بالا هدف قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: هدف دنیای استکبار از تهاجم رسانه ای و فرهنگی غارت ثروت و تسلط بر منابع انرژی کشورها با فرافکنی افکار مردم و واداشتن آنها به اهداف مورد نظر از دیگر اهداف استکبار است. جهانی در تهاجم رسانه ای

وی بیان کرد: تقویت خط مقاومت رسانه ای در برابر دنیای استکبار و همچنین ایجاد و تقویت خط مقدم مقابله با تهاجم رسانه های استکباری و خط مقاومت رسانه ای جهان اسلام و آزادیخواه ضروری است.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: ایجاد خط مقاومت رسانه ای جهاد حرفه ای و تخصصی برای اهالی رسانه محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: حفظ هویت دینی و ملی و افشای توطئه دشمن نمونه ای از جهاد حرفه ای خبرنگاران است. با توجه به تهاجم اقتصادی دنیای استکبار، ایجاد خط مقاومت اقتصادی یک ضرورت است و خبرنگاران در این زمینه نقش بسزایی دارند.

وی بیان کرد: اصحاب رسانه استان بوشهر انقلابی، جهادگر و در تراز انقلاب اسلامی هستند و برای رفع مشکلات خبرنگاران استان بوشهر باید صندوق تعاون برای حمایت از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان بوشهر تشکیل شود. استان

امام جمعه بوشهر گفت: بنده نیز به عضویت صندوق مذکور در می آیم و ایجاد تعاونی مسکن خبرنگاران از دیگر خواسته های این قشر تاثیرگذار جامعه است.

صفایی بوشهری بر تشکیل اتاق اقتصادی در رسانه برای تولید ثروت برای حمایت از رسانه ها تاکید کرد و اظهار داشت: مجتمع جامع آموزشی، فرهنگی، تفریحی و اجتماعی مجهز به امکانات لازم برای خبرنگاران استان بوشهر ایجاد و راه اندازی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید