خط و نشان تخت جمشید برای یحیی و پرسپولیس

خط و نشان تخت جمشید برای یحیی و پرسپولیس

محمدرضا مهدوی که در حال حاضر به عنوان دستیار حمید مطهری در نساجی مازندران فعالیت می کند، در خصوص دیدار پنجشنبه هفته جاری مقابل پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ برتر صدرنشین است و تیم خوبی با برنامه است. این تیم در آخرین دیدار خود موفق شد گل گهر سیرجان را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و نساجی مازندران نیز برابر تراکتور تبریز به همین نتیجه رسید. هر دو تیم از روحیه و اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند و مطمئن هستم که شاهد یک دیدار جذاب و زیبا خواهیم بود.

وی ادامه داد: اگرچه پرسپولیس برای تثبیت برتری خود به دنبال برد است اما نساجی حریف نزدیکی نخواهد بود، ما می دانیم که از این دیدار چه می خواهیم و برای رسیدن به هدفمان برنامه داریم، اما باید یادآوری کنم که پرسپولیسی ها مسابقه فقط 3 امتیاز دارد، نه بیشتر، نه کمتر! در واقع می خواهم به این نکته اشاره کنم که در لیگ 16 تیمی، همه مسابقات سخت است و می بینید که رقابت ها چقدر پرتنش و غیرقابل پیش بینی است. هیچ تیمی از قبل برنده نمی شود و هیچ تیمی از قبل بازنده نیست.

دستیار حمید مطهری همچنین افزود: هر دو تیم نساجی مازندران و پرسپولیس شناخت کافی از یکدیگر دارند. یحیی گل محمدی و حمید مطهری چندین سال است که با هم کار می کنند و به لطف این همکاری سبک کار یکدیگر را می شناسند. همچنین به عنوان همکار هر روز شاهد زحمات و تلاش های حمید مطهری در نساجی مازندران هستم. او یک مربی فنی است که برای هر روز و هر جلسه تمرین برنامه ریزی دقیقی دارد و مطمئن هستم که آینده مربیگری در ایران است.

وی درباره برد اخیر نساجی مازندران مقابل تراکتورسازی تبریز یادآور شد: یک نکته را بگویم و امیدوارم باعث رنجش کسی نشود. فوتبال ایران بیگانه ستیز است و به جرأت می گویم اگر تراکتور ما را برد همه از توانایی های تاکتیکی سرمربی اسپانیایی این تیم می گویند و اینکه چه کار می کنند اما چون حمید مطهری ایرانی است کمتر به این موضوع توجه می شود. برد ارزشمند مقابل تیم مستعد تراکتورسازی. در این بازی سه بار تاکتیک را تغییر دادیم و بر اساس تغییرات تاکتیکی تراکتورسازی شکل بازی خود را برای رسیدن به هدف تغییر دادیم اما این مشکلات به چشم نمی خورد.

بازی پرسپولیس هم 3 امتیازی است. نه بیشتر، نه کمتر/ تحریم 100 درصدی نساجی علیه تراکتور سوخت

مهدوی خاطرنشان کرد: هر چه می گویم می گویند چون با حمید مطهری کار می کند این کارها را می کند اما انصافاً بازی فوق العاده تاکتیکی را از تراکتور بردیم. در واقع باید این دیدار و لحظات مختلف آن را تحلیل کرد که دو تیم چگونه تاکتیکی و ضد تاکتیکی انجام دادند و در نهایت یک مربی بی نظیر ایرانی بر سرمربی اسپانیایی که زمانی به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شده بود پیروز شد. متأسفانه بهایی که باید به مربیان با استعداد و پرتلاش ایرانی داده نمی شود و این یک حقیقت ناب در فوتبال ایران است.

وی در خصوص ادعای سرمربی تراکتورسازی مبنی بر دو پنالتی از دست رفته این تیم مقابل نساجی مازندران، خاطرنشان کرد: نمی دانم دوستان از چه صحنه یا صحنه هایی صحبت می کنند؟ اتفاقا ما به تراکتور صد در صد پنالتی زدیم. مدافع تراکتورسازی کریم اسلامی را در محوطه جریمه تیمش کشید و به زمین انداخت اما ما اعتراضی نکردیم. الان دوستان چپ و راست مصاحبه می کنند و این حرف ها را می زنند و خودشان هم می دانند که خطای پنالتی روی تراکتورسازان نساجی وجود ندارد. در آستانه بازی با استقلال شاید این صحبت ها و اعتراضات به داوری جای تامل داشته باشد اما چرا اسم نساجی را وسط می گذاریم؟ نساجی مازندران از موقعیت هایش استفاده کرد و مقابل یک تیم خوب پیروز شد.

مربی نساجی مازندران همچنین افزود: در صورت برخورد در محوطه جریمه پنالتی گرفته می شود که دیگر اسمش فوتبال نیست و بسکتبال می گویند! و با قاضی متخصص مشورت کرده و سپس مصاحبه انجام دهید. این صحبت ها هیچ کمکی به فوتبال و داوری ما نمی کند و زیبا نیست. در فوتبال یک روز می بری و یک روز می باختی. چه زیباست در پایان بازی که مربیان تیم های برنده و بازنده دست می دهند و برای بازی بعدی آماده می شوند. باز هم تاکید می کنم تراکتورسازی تیم باکیفیتی است که مربی و بازیکنان خوبی دارد و برای آنها احترام زیادی قائل هستم اما مصاحبه های پی در پی رئیس این تیم درباره داوری جالب نبود. به نظر من عباس راکی ​​یکی از باکلاس ترین داورانش را نشان داد.

دیدگاهتان را بنویسید