خط و نشان گروه مقاومت فلسطین بیشه شیران برای رژیم صهیونیستی با رژه نظامی در نابلس

در این رژه نظامی ده ها تن از مردان مسلح ارین آل سعود با لباس رسمی حضور داشتند.

سخنگوی این گروه مقاومت در بیانیه ای افزود: ما متعلق به تمام فلسطین هستیم و به وحدت و یکپارچگی در خون، مبارزه و عملیات مسلحانه اعتقاد داریم.

وی افزود: اعضای ارین السود فرزندان همه گروه های مقاومت هستند.

سخنگوی این گروه مقاومت خطاب به صهیونیست ها افزود: به همه کسانی که فکر می کنند آرین تمام شده است می گوییم اشتباه می کنید. آرین با وجود مصدومیتش همچنان با قدرت ادامه می دهد.

مفزاکی رائم، روزنامه نگار و تحلیلگر صهیونیست به این رژه واکنش نشان داد و گفت: هر که می گوید نخلستان شیران تمام شد و ویران شد، باید یک بار دیگر فکر کند!

در 25 اکتبر سال جاری، یائیر لاپید، نخست وزیر، انحلال حساب 31 ساله الحوح را اعلام کرد و گفت که او فرمانده گروه ارین الاسود است.

بر اساس گزارش آن زمان وزارت بهداشت فلسطین، ارتش رژیم صهیونیستی عملیات نظامی گسترده ای را در نابلس آغاز کرد که در جریان آن 6 فلسطینی شهید و 33 نفر دیگر زخمی شدند.

ارین الاسود یک گروه مقاومت تازه تاسیس است که معتقد است اعضای آن متعلق به همه گروه های مقاومت هستند و مقر و نقطه شروع عملیات خود را در بخش قدیمی شهر نابلس در شمال کرانه باختری قرار داده است.

رژیم صهیونیستی در آخرین حملات به شهر نابلس قصد داشت این گروه مقاومت تازه تاسیس را ریشه کن کند. اما رژه امروز این رزمندگان با گفته های آنها مغایرت دارد و اهداف اعلام شده متجاوزان را نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید