خط کاپیتانی و نشان تیم ملی آمریکا برای ایران

خط کاپیتانی و نشان تیم ملی آمریکا برای ایران

تایلر آدامز، کاپیتان تیم ملی آمریکا از بازیکنانش خواسته است تا قدرت ذهنی لازم برای کسب یک پیروزی تاریخی را در دیدار حساس روز سه‌شنبه با ایران نشان دهند، دیداری که سرنوشت این تیم را در جام جهانی رقم خواهد زد.

پس از تساوی 0-0 روز جمعه مقابل انگلیس، آدامز و هم تیمی هایش می دانند که باید ایران را شکست دهند تا به مرحله حذفی راه پیدا کنند و اگر این کار را نکنند، حذف خواهند شد.

او معتقد است که یک طرز فکر مصمم کلید پیشرفت از گروه B خواهد بود، که یک دستاورد مهم برای تیم جوان گرگ برهالتر خواهد بود.

آدامز گفت: ما می دانیم که در بازی آخر باید چه کاری انجام دهیم و فکر می کنم داشتن این طرز فکر مهم است، قطعا نمی توانیم انتظار زیادی از خود داشته باشیم و این برای ما مشکل ساز خواهد شد. این پیروزی آسان نخواهد بود و باید رقابت کنیم.

وی افزود: حالا که تا اینجا پیش رفتیم و خودمان را مقابل حریفان باکیفیت محک زدیم، احساس خوبی داریم اما نمی توانیم خیلی راضی باشیم، باید قبل از بازی آخر نکات منفی را اصلاح کنیم.

از آنجایی که آمریکایی ها هر دو بازی ابتدایی خود را به تساوی کشیده اند، طبیعی است که مقایسه ای با مبارزات انتخاباتی سال 2010 در آفریقای جنوبی انجام دهیم. سپس لاندون دونوان مهمترین گل تاریخ فوتبال آمریکا را در پیروزی دیرهنگام مقابل الجزایر پس از دو تساوی به ثمر رساند.

آدامز درباره بازی روز سه شنبه گفت: “این هیجان انگیز است، اما امیدوارم به اندازه گل دانوان دراماتیک نباشد.” ما نمی خواهیم آن را بکشیم. جادوی جام جهانی این است که لحظات عالی خلق می کند. و البته، بهترین لحظات آنهایی هستند که در ذهن می مانند، طرفداران را درگیر می کنند و خاطره می سازند. این فرصت پیش رو برای تیمی است که از حمایت ملی که پشت سر آن شروع به رشد کرده است آگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید