خط کلانتری علی عسگر برای رقبای فجر

خط کلانتری علی عسگر برای رقبای فجر

لیگ برتر فردا در سومین ایستگاه خود در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در یکی از این دیدارها شاگردان علی عسگر کلانتری با متحمل شدن دو شکست در دو هفته ابتدایی لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت می روند.

حساسیت این دیدار زمانی بیشتر شد که حریف فجر آبادانی از دو دیدار ابتدایی خود امتیازی کسب نکرد و تحمل سومین شکست در روزهای ابتدایی قهرمانی برای هر دو تیم خوشایند نیست. بنابراین تقابل دو تیم در پنج سال می تواند بسیار زیبا و حساس باشد.

این دو تیم برای آخرین بار در آخرین هفته از فصل 94-95 لیگ دسته اول برای راهیابی به لیگ برتر در اردیبهشت 95 به مصاف هم رفتند که نفت آبادان با شکست میهمان خود توانست به لیگ برتر صعود کند.

بر همین اساس علی عسگر کلانتری پیش از دیدار سرنوشت ساز روز شنبه تیمش مقابل نفت آبادان به سوالات اصحاب رسانه پاسخ داد.

علی عسگر کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز با ابراز خوشحالی از بازگشت به استان خوزستان و شهر مقاوم آبادان گفت:

بازی های نفت آبادان و فجر سپاسی همیشه دیدنی بوده است و هر زمان که من سرمربی بودم یا نفرات دیگر این بازی خوب، تماشاگر پسند و منصفانه بود.

وی با بیان اینکه مردم استان خوزستان و فارس همیشه در کنار هم بوده اند و این ارتباط در جنگ نزدیک بوده است، گفت: آرزو می کنم این بازی فارغ از برد و باخت در سلامت کامل به پایان برسد.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با اشاره به شکست تیمش در دو دیدار ابتدایی قهرمانی، تصریح کرد:

در دو بازی اخیر شرایطی داشتیم که مستحق شکست نبودیم. در بازی اول در کمین گل خوردیم. در دیدار دوم مقابل کهری قرار گرفتیم که برای قهرمانی می جنگد. ما همان صحنه گل را گرفتیم.

علی عسگر کلانتری با بیان اینکه روی نقاط ضعف کار کردم و قصد داریم در بازی فردا نقاط قوت خود را افزایش دهیم، یادآور شد:

فردا یک بازی هجومی از تیم فجر سپاسی خواهید دید و قطعا بازیکنان ما سخت کار خواهند کرد و سیستم ما هجومی است.

وی خاطرنشان کرد:

با تشکر از کادرفنی باشگاه که شرایطی را ایجاد کردند که از سال گذشته هیچ دغدغه مالی نداشته باشیم و همه امکانات و کادرفنی ما کار خود را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید