خفاش مشهد اعدام شد

ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795811

حکم قطعی اعدام صادره از سوی قضات شعبه سوم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی برای متجاوز جوان در دیوان عالی کشور تایید و “خفاش کثیف” به دار آویخته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماجرای تلخ این پرونده از آنجا شروع شد که جوانی از یکی از شهرستان های مرزی استان خراسان رضوی برای یافتن شغل مناسب به مشهد آمد اما جایی برای گذراندن صبح نداشت، به همین دلیل به سراغ دوستی رفت که به نانوایی رفته بود. مشغول بود. چند روزی دنبال کار می گشت تا اینکه در تعمیرگاه ماشین کار خوبی پیدا کرد، اما شب به نانوایی آمد و با افراد دیگری که در نانوایی کار می کردند خوابید.

یک شب فرزاد متوجه زوج جوانی شد که در خانه ای کنار نانوایی زندگی می کردند. حالا افکار شیطانی تمام وجودش را فرا گرفته بود و همیشه مراقب خانه بود و هر بار برای به دام انداختن زن جوان تله های عجیبی می کشید.

یک شب توطئه شیطانی خود را با فواد در میان گذاشت و او را به این وسوسه شوم کشاند. «خفاش کثیف» که در تاریکی شب چشم از ساختمان بر نمی داشت، منتظر فرصت بود تا نقشه های شوم خود را عملی کند.

حالا فواد که چند ماه تا 18 سال داشت همراهش بود و مانند خفاش در شبی تاریک حرکات زوج جوان را تماشا می کرد تا اینکه نیمه شب 16 شهریور به طور ناگهانی مرد جوان از خانه خارج شد. فرزاد بلافاصله ماجرای فواد را گزارش کرد و در حالی که فرزاد چاقوی وحشتناکی به همراه داشت، نانوایی را ترک کردند.

با عجله به سمت در دویدند و زنگ در را زدند. زن جوان که فکر می کرد شوهرش چیزی را در خانه جا گذاشته نگران نشد اما در یک لحظه مرد جوانی را مقابل خود دید که چاقو به گلویش زد. او از وحشت فریاد می زد تا یک نفر بر سر او فریاد بزند اما خفاش کثیف که چاقو را در دست داشت با چشمانی حیله گر از زن جوان خواست برای نجات جانش از جیغ زدن دست بردارد!

زن جوان که حالا در چنگال شیطان در حال چرخش افتاده بود، همچنان از ترس می لرزید و حتی نمی توانست سعی کند خود را نجات دهد زیرا نوجوان دیگری روی پله های ساختمان ایستاده بود و اکنون در خطر بود.

در این لحظه «خفاش کثیف» تیغه چاقو را از زیر گلوی زن جوان بیرون کشید و تسلیم خواسته شیطانی او شد، اما فواد که شاهد فریادهای زن جوان بود و با شنیدن فریاد زن جوان فکر می کرد ممکن است فردی به خانه برود. نیت شوم او را نادیده گرفت و با فرزاد از خانه خارج شد اما آنها به نانوایی برنگشتند و به شهر رفتند.

همسایه ها که صدای جیغ و فریاد زن جوان را شنیده بودند به کمک او نیامدند زیرا فکر می کردند با اختلاف خانوادگی روبرو هستند و نباید در اختلافات خانوادگی همسایه خود دخالت کنند. در همین حین زن جوانی گریان به شوهرش زنگ زد و با شرم و اندوه ماجرا را به او گفت.

دقایقی بعد شوهر این زن به خانه بازگشت و ماجرای هولناک را به ماموران کلانتری 110 گزارش کردند. طولی نکشید که تحقیقات عمیق برای شناسایی شیاطین متحرک. با دستور صریح مقام قضایی، پرونده در اختیار پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت و رصدهای اطلاعاتی برای به دام افتادن «خفاش کثیف» ادامه دارد.

در همین حال پلیس به سرنخ هایی دست یافته است که نشان می دهد شیاطین متحرک باید در نزدیکی خانه زن جوان بوده باشند زیرا دقایقی پس از خروج شوهرش وارد خانه شده اند. در این بین زن جوان با چهره نوجوانی که روی پله ایستاده بود آشنا شد تا اینکه بالاخره به یاد کار در نانوایی روبروی خانه شان افتاد. اطلاعات او را دستگیر کردند.

فواد که می دید همه چیز لو رفته است به ناچار دوست همشهری خود را به پلیس معرفی کرد که با دستور قضایی عملیات گسترده ای را برای دستگیری فرزاد به راه انداختند و موفق شدند او را در یکی از شهرستان های مرزی خراسان رضوی دستگیر کنند.

با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، این پرونده با نظر ضابطین قضایی به شعبه سوم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی ارسال و توسط قاضی دکتر اسماعیل شاکر مورد رسیدگی قرار گرفت. وی که سابقه چندین سال رسیدگی به پرونده های حساس و جنایی را در پرونده قضایی خود دارد، بلافاصله دستورات ویژه رسیدگی به ابعاد مختلف این حادثه شوم را صادر کرد و سپس جلسات دادگاه در شعبه سوم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی برگزار شد. . .

به گزارش فرزاد، جوان 21 ساله ای که در حضور وکلای خود مقابل قاضی ایستاده بود، به دروغ درباره تجاوز و آزار و اذیت این زن جوان، منکر ماجرا شد و گفت: دنبال کار می گشتم چون گیربکس های جوشی.با ماشین پس زنگ زدم به فواد گفت به من ربطی نداره ولی ازم خواست بیام مشهد تا بالاخره کار پیدا کنم!وقتی اومدم مشهد شب رفتم پیش فواد و دوستاش که در نانوایی می خوابید، اما من زن جوان را نمی شناختم و با او دشمنی نداشتم که چنین کاری انجام دهد!» در این لحظه رئیس جمهور از متهم پرسید که آیا شاکی با شما دشمنی دارد؟

قاضی سپس پرسید: «پس چرا تصویر شما را در میان این همه جوانی که به او تجاوز کرده‌اند، تشخیص داده است؟» اما متهم بی‌پاسخ، تنها ماجرا را تکذیب کرد.

این در حالی بود که رئیس شعبه سوم دادسرای امور جنایی خراسان رضوی دستورات ویژه ای برای معاینات دقیق پزشکی و معاینات تخصصی پزشکی قانونی صادر می کرد و متهم چاره ای جز «سکوت» در برابر این اسناد غیر قابل انکار نداشت. .

جلسات دادگاه با قضات شعبه سوم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی ادامه یافت که با کنترل کامل صفحات این پرونده هر گونه راه را برای تکذیب متهمان بستند و آنها را در چنان وضعیت فنی و تخصصی رها کردند که وجود داشت. هیچ فراری باقی نمانده و ماجرای ورود و تجاوز به دادگاه فاش شده است.

به همین دلیل پس از محاکمه به رهبری قاضی دکتر اسماعیل شاکر و مشاور قاضی سعید محمدی، قضات دیوانه وار نشستند و در نهایت فرزاد را به اتهام تجاوز جنسی به «اعدام» محکوم کردند.

همچنین بر اساس این حکم، فرزاد به جرم ورود با چاقو به منزل شاکی به 3 سال حبس و به دلیل ارتکاب جرم تهدید با چاقو به 2 سال حبس تعزیری و 74 ضربه شلاق محکوم شد. با این حال، قضات دادگاه فواد (دیگر متهم پرونده) به اتهام تسهیل در محکومان تجاوز جنسی توسط ماموران امنیتی به پنج سال زندان در کانون اصلاح و تربیت محکوم شدند.

از سوی دیگر بر اساس رای قضات متهم به جرم ورود خشونت آمیز به منزل شاکی به یک سال حبس تعزیری محکوم شد و برای متهم نیز قانون باید اشد مجازات قانونی را اعمال کند.

متهمان و متهمان به رأی شعبه سوم دادگاه کیفری استان خراسان رضوی اعتراض و پرونده به شعبه چهارم دیوان عالی کشور ارسال شد، اما قضات با سابقه در دیوان عالی کشور به پرونده و ادله دقیق رسیدگی کردند. قضات جنایی سرانجام رای کامل دادگاه مهر را تایید کردند و به این ترتیب “خفاش کثیف” به دار آویخته شد. فواد، نوجوان 17 ساله برای اجرای حکم به کانون اصلاح و تربیت فرستاده شد.

انتهای پیام/
منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید