خلأهای قانونی طرح حمایت از خانواده و جوانان در مجلس برطرف شد

ساعت: 14:06
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781288

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث حمایت از خانواده و جوانان جمعیت خلاءهای قانونی زیادی وجود داشت که با تصویب طرح حمایت از خانواده رفع شد. و جوانان جمعیت».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی گفت: اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانان جمعیت یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بود که مجلس شورای اسلامی با تصویب این طرح خلأهای قانونی را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه خلاءهای قانونی زیادی در حمایت از خانواده و جوانان وجود دارد، افزود: رویکرد مجلس شورای اسلامی رفع خلأهای قانونی در حمایت از خانواده است که به عنوان ملی در هیات امنا تصویب شده است. قانون.”

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: خلاءهایی در تعداد فرزندان، اشتغال، مسکن و حمایت های لازم از خانواده ها وجود داشت که مجلس شورای اسلامی با ورود به حوزه های مختلف اقتصادی و حمایتی این موضوع را تصویب کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ایرادات مطرح شده از سوی شورای نگهبان به این طرح در مجلس شورای اسلامی رفع و این قانون در نهایت به تصویب این شورا رسید.

طاهری با بیان اینکه در قانون تلاش شده تا به نفع خانواده ها تصمیم گیری شود، افزود: در این طرح پیش بینی های لازم برای درخواست خانواده ها برای کاهش مشکلات خانواده های دارای فرزند پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید