خواص ژل رویال برای چاقی صورت + نحوه مصرف آن برای پوست


ساعت: 19:35
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822702

ژل رویال برای چاقی یک ماده کاملا طبیعی است که از ترشح زنبورهای کارگر به دست می آید. ژل رویال تولید شده توسط زنبورهای کارگر برای تغذیه ملکه زنبور عسل استفاده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ژل رویال برای چاقی صورت در بسیاری از لوازم آرایشی پوست استفاده می شود. به همین دلیل کرم های حاوی ژل رویال برای افرادی که پوست خشک دارند بسیار مفید است. ژل رویال نیز به عنوان یک کرم طبیعی برای رفع چین و چروک در نظر گرفته می شود. ژل رویال یکی از با ارزش ترین مواد طبیعی است که برای پوست ما بسیار مفید است. ژل رویال که قوام شیری و کرمی دارد مشکل خشکی پوست را برطرف می کند. اگر از افرادی هستید که طرز استفاده از ژل رویال را نمی دانید، می توانید از این مقاله استفاده کنید.

ژل رویال چیست؟


ژل رویال برای چاقی صورت این یک ماده کاملا طبیعی است که از ترشح زنبورهای کارگر به دست می آید. ژل رویال تولید شده توسط زنبورهای کارگر برای تغذیه ملکه زنبور عسل استفاده می شود. البته محتوای ژل رویال بسته به منطقه ای که زنبورها در آن زندگی می کنند، آب و هوا و پوشش گیاهی می تواند متفاوت باشد.

نام انگلیسی ژل رویال «ژل رویال» است. از آنجایی که ژل رویال برای رشد و تغذیه ملکه زنبور عسل استفاده می شود، می توان به اهمیت این ژل پی برد. ژل رویال، گرده گل، عسل و موم زنبور عسل حاوی مواد مختلفی هستند. اگرچه همه آنها توسط زنبورها ساخته شده اند، ساختار، محتوا و دامنه استفاده آنها متفاوت است. پس گرده و ژل رویال یکی نیستند.


ژل رویال برای چاقی صورت

ژل رویال حاوی چه چیزهایی است؟

چه زمانی راضی شود ژل رویال برای چاقی صورت ما نگاه می کنیم و می بینیم که چیزهایی که ژل رویال را بسیار مفید می کند، مواد معدنی، ویتامین ها و اسیدهای آمینه آن است. ژل رویال از مواد معدنی بسیار ارزشمندی مانند روی، سولفات، پتاسیم، آهن و مس است که در بدن انسان بسیار نادر است، اما کمبود آنها می تواند مشکلات مختلفی را ایجاد کند.

وقتی به اجزای یک ویتامین نگاه می کنیم، ویتامین هایی که 3 درصد محتوای آن را تشکیل می دهند، معمولاً متعلق به خانواده ویتامین B هستند، پروتئین غنی آن که درصدی 15 درصد دارد، حاوی اسیدهای آمینه مانند بیوتین و اسید فولیک است. که به ویژه در زیبایی مو و پوست خودنمایی می کنند. علاوه بر این، ژل رویال که از 60 تا 70 درصد آب تشکیل شده است، می تواند تعادل بالایی در رطوبت پوست ایجاد کند.

خواص ژل رویال برای پوست

حالا به مزایا ژل رویال برای چاقی صورت متوجه شدیم که یکی از رایج ترین سوالاتی که برای ما پیش می آید این است که ژل رویال چه فایده ای دارد؟ ژل رویال خشکی پوست را از بین می برد و صورت را مرطوب تر می کند. کرم های حاوی ژل رویال نیز پوست را تغذیه کرده و از خشک شدن آن جلوگیری می کند.

بنابراین پوست خشک نمی شود و چین و چروک به سرعت ایجاد نمی شود. به همین دلیل ژل رویال در کرم های ضد پیری نیز یافت می شود. افرادی که دارای آکنه و پوست مستعد آکنه هستند نیز می توانند از ژل رویال بهره مند شوند.

مواد ارزشمند موجود در ژل رویال، مواد مغذی مورد نیاز پوست را تامین می کند و به کاهش جوش های آکنه روی پوست کمک می کند.

آیا ژل رویال برای صورت مفید است؟

با تحقیقات انجام شده، ژل رویال برای چاقی صورت و پوست بسیار مفید است. استفاده از ژل رویال برای از بین بردن لکه های سیاه و آکنه صورت به خصوص پوست ضروری است. اگر ژل رویال به طور مرتب استفاده شود، منافذ پوست سالم تر می شود. ژل رویال هرگونه لک صورت را از بین می برد.

نحوه استفاده از ژل رویال برای چاقی صورت


نحوه استفاده از ژل رویال برای چاقی صورت


ژل رویال برای چاقی صورت به جای اینکه مستقیما روی پوست مالیده شود، با مخلوط کردن مواد دیگر روی پوست مالیده می شود. زیرا هنگامی که اجزای آن با مواد دیگر ترکیب شود، می تواند هویت مفیدتری پیدا کند. به این ترتیب می تواند مواد مورد نیاز پوست را با فرمول تامین کند و سرعت واکنش های آلرژیک را به حداقل برساند.

نحوه استفاده از ژل رویال با مواد مختلف بسته به شکل آن می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، هنگامی که روی فرمولاسیون کرم دور چشم استفاده می شود، می توان آن را دو بار در صبح و عصر استفاده کرد، در حالی که کرم های شب روی صورت استفاده می شود و انتظار می رود به کل پوست صورت نفوذ کند. ژل رویال برای چاقی صورت در بسیاری از داروخانه ها به صورت کرم و ماسک فروخته می شود.


ژل رویال برای چاقی صورت بخش مهمی از این فرآیند مایع خامه ای است که توسط زنبورهای کارگر برای تغذیه و پرورش ملکه زنبور عسل آزاد می شود. اگرچه این ترشح که کمی محلول است، بسته به اقلیم و نوع جغرافیایی متفاوت است، اما چون برای ملکه زنبور عسل تولید می شود، از تغذیه بالا و ترکیبات غنی برخوردار است.

از این منظر، اعتقاد بر این است که مزایای زیادی وجود دارد. استفاده از ژل رویال که خاصیت درمانی و زیبایی روی پوست دارد، استفاده مستقیم از آن روی صورت راه درستی نیست. به دلیل ماهیت اسیدی و هویت آلرژیک، می تواند باعث آلرژی، قرمزی یا واکنش های پوستی شود. بنابراین معمولا از ژل رویال در سرم ها، ماسک ها یا کرم های مراقبت از صورت استفاده می شود.

فواید ژل رویال برای پوست چیست؟


خواص ژل رویال برای پوست

  • مانند ژل رویال برای چاقی صورت خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، می تواند به پیشگیری و درمان بیماری هایی مانند آکنه، قارچ و پسوریازیس که به دلیل وجود میکروارگانیسم ها روی پوست رخ می دهد، کمک کند.
  • می تواند علائم پیری مانند چین و چروک، لک و رنگ پریدگی پوست را کاهش دهد.
  • می تواند به سرعت بخشیدن به بهبود و بهبود زخم های روی پوست کمک کند.
  • می تواند در رفع تورم پوست موثر باشد.
  • با کمک به حفظ تعادل رطوبت در لایه پوست، می تواند بثورات پوستی را کاهش داده و درخشندگی را حفظ کند.
  • به لطف اجزای خاص در ساختار آن، می تواند در برابر برخی از اشعه های مضر خورشید محافظت کند.

ژل رویال را از کجا تهیه کنیم؟

بیشتر ژل رویال موجود در بازار تقلبی است و افراد کمی ژل رویال کاملا خالص را عرضه می کنند، اما در این بین زنبورداران صادق هستند که محصول طبیعی را جمع آوری کرده و به دست مشتری نهایی می رسانند. برای تهیه ژل رویال طبیعی و خالص و تهیه آن می توانید با فروشگاه اینترنتی آهوتا تماس بگیرید.

دستورالعمل مصرف


پوست معمولی: کافی است نصف تا یک قاشق چایخوری ژل رویال را مستقیماً روی صورت خود بمالید. سپس به مدت 5 تا 10 دقیقه به آرامی ماساژ دهید تا مواد مغذی جذب پوست شود. سپس صورت خود را با آب گرم بشویید.


پوست چرب: قبل از استفاده از ژل رویال باید از یک تکه لیمو استفاده کنید، صورت را به آرامی ماساژ دهید و با آب گرم بشویید.


پوست حساس: یک برش گوجه فرنگی را برای چند دقیقه روی صورت خود ماساژ دهید، با آب گرم بشویید و سپس به آرامی پوست صورت را با ژل رویال ماساژ دهید.

منابع:

https://www.healthline.com/nutrition/ژله رویال

https://ahoota.com/product/ژله رویال/

دیدگاهتان را بنویسید