خواندن این استقلال برای پرسپولیس; ما شما را خواهیم برد

خواندن این استقلال برای پرسپولیس;  ما شما را خواهیم برد

فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد آبی پوشان پایتخت در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: استقلال نسبت به فصل گذشته بسیار بهتر عمل کرد و هواداران در همان ابتدا می خواستند امتیاز لازم را کسب کنند. هفته ها امتیازها را باید از الان ذخیره کرد تا در روزهای آخر مشکلی پیش نیاید. فرهاد مجیدی در حال حاضر شرایط خوبی دارد و مدیریت آقای آجورلو باعث شده آبی ها فصل را خوب شروع کنند.

وی ادامه داد: وقتی مربی می داند 3 سال دیگر در تیم خواهد بود، خیالش راحت می شود. حواشی متوالی باعث شد استقلال در فصول گذشته به اهدافش نرسد اما حالا مجیدی فقط به شرایط فنی تیم فکر می کند و نسبت به گذشته وضعیت بهتری دارد و بسیار باتجربه تر کار می کند. حضور آقای بیژن طاهری بسیار موثر بود و به نظرم ایشان کارهای خوبی برای تحقق آن انجام دادند.

فلاحت زاده درباره تاثیر دو بازیکن خارجی جدید استقلال یعنی کوین یامگا و رودی زستد اظهار داشت: وقتی چنین بازیکنی برای اولین بار به زمین می آید و 2 گل می زند نشان می دهد که بازیکن تاثیرگذاری است. حضور این بازیکنان سطح فنی تیم را بالا می برد و امیدوارم با حضور این بازیکنان شرایط استقلال بهتر از همیشه شود.

پیشکسوت استقلالی با تاکید بر حضور گابریل پاین در کادر فنی و تاثیر او در شرایط فنی آبی ها خاطرنشان کرد: وقتی مجیدی مربی آورد قطعاً تذکرات لازم را می داد. تا اینجای کار شاهد بودیم که استقلال نتیجه گرفته است و قطعا تفکرات این مربی تاثیرگذار بوده است. به نظر من جای یک پیشکسوت استقلال در کادر فنی خالی است و کادر فنی می تواند با حضور یک استقلالی قوی تر شود. مثلا فردی مثل مجید نامجومطلق می تواند روی شرایط فنی تیم تاثیر بگذارد.

فلاحت زاده درباره شرایط مدیریتی باشگاه استقلال گفت: با حضور سردار آجورلو شرایط باشگاه استقلال بهتر شده است. الان یک دلال خوب اضافه شده و مشکلات در حال حل شدن است. فکر می‌کنم مدیریت در وضعیت خوبی است و قوی شروع شده است. حالا خیال سرمربی راحت شده و تیم تمرکز بیشتری دارد و باید به کادر فنی تیم و باشگاه استقلال تبریک بگویم.

بالاخره وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند در پایان فصل قهرمان لیگ برتر شود؟ او گفت: «این تصور اشتباه است. زمانی که در استقلال بودیم به ضعیف ترین شکل ممکن پرسپولیس را شکست دادیم و زمانی بود که قوی بودیم اما شکست خوردیم. حالا نباید شاهد شکست اخیر پرسپولیس باشیم و سپاهان هم مدعی قهرمانی است. به نظر من نباید به کادر فنی فشار بیاوریم. همانطور که می دانیم این آرزوی همیشه هواداران قهرمانی بوده است. به نظر من اگر استقلال به همین منوال پیش برود، قهرمانی دور از دسترس نیست و باید برای رسیدن به این موفقیت تلاش بیشتری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید