خودداری از صدور مجوز شهرداری شیراز برای جمع آوری اسکیت بازان و بازیکنان در بلوار شهید چمران


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878178

شهرداری شیراز در اطلاعیه ای از هرگونه مجوز برای دعوت از شهروندان برای تجمع در تجمع اسکیت بازان با مشارکت این سازمان در بلوار شهید چمران خودداری کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه، شهرداری شیراز در هر اطلاعیه ای صدور مجوز برای دعوت از شهروندان برای تجمع در تجمع اسکیت بازان با مشارکت این سازمان در بلوار شهید چمران را تکذیب کرد.

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در اطلاعیه ای به شیراز از دعوت از شهروندان برای تجمع در تجمع اسکیت بازان با مشارکت شهرداری شیراز در بلوار شهید چمران خودداری کرد.

در این بیانیه برای برانگیختن افکار عمومی در شیراز سومین شهر حرم اهل بیت(ع) آمده است: احیاء و گسترش شادی های اجتماعی با رعایت موازین، ارزش ها، مولفه های دینی و اخلاقی همواره در دستور کار قرار داشته است. شهرداری شیراز و رویدادهای متعدد و متنوعی در قالب مسابقات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تاکنون بر اساس آیین نامه برگزار شده است.

این اطلاعیه می افزاید: شهرداری شیراز هیچ گونه مجوزی برای برگزاری این گردهمایی به نام روز جهانی اسکیت که در بلوار شهید چمران برگزار می شود صادر نکرده است و برگزارکنندگان آن به دلیل سوء استفاده از آرم شهرداری شیراز تحت پیگرد قانونی قرار گرفته اند.

شهرداری شیراز در اطلاعیه ای اعلام کرد: در این راستا از شهروندان فهیم و متدین سومین حرم اهل بیت دعوت به عمل می آید اخبار همایش ها، مجالس، مجالس و کلیه برنامه های آیینی و تصادفی را فقط از پایگاه های اطلاع رسانی شهرداری شیراز دنبال و به تماشای آن بنشینند. برای افراد سودجو که قصد تضعیف ارزش های جامعه و گمراه کردن افکار عمومی در فضای مجازی را دارند.

در قسمت پایانی این بیانیه آمده است: بدیهی است شهرداری شیراز در کنار فعالیت های گسترده مدنی، نگاه ویژه ای به فعالیت های فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و ورزشی و اشاعه شور و نشاط در جامعه با عنایت به اعتقادات مردم دارد. مردم شیراز و ارزش های حرم سوم. خانه (ع) قدم برمی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید