خودکار قرمز یحیی روی اسامی 2 بازیکن پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس پس از 5 قهرمانی متوالی لیگ برتر، برای تکرار این جام در مجموعه جوایز خود به تلاش خود ادامه می دهد تا دوباره قهرمان شود.

سرخپوشان پایتخت 6 هفته مانده به پایان بازی با استقلال تهران با اختلاف 6 امتیازی جدال تنگاتنگ را دنبال می کنند که یحیی گل محمدی بارها از دست دادن بازیکنان اصلی خود در ابتدای فصل گلایه داشت.

جدایی احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو بهانه ای شده برای صحبت های مکرر یحیی مبنی بر نارضایتی اش از انتقال این بازیکنان تا او بتواند بازیکنانی مانند علی نعمتی، علیرضا ابراهیمی، حامد پاکدل، سزافودا سزافود، مانوف اسودی را خریداری کند. مکان.وحدت هنانوف.

اما تازه واردان یحیی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند تا اینکه او تصمیم گرفت در نیم فصل بازیکنانی چون رامین رضاییان، شیرزد تمیرف و احمد گوهری را جذب کند.

سرمربی صوفیه زمستان امسال هم مثل مهدی شیری می خواست در ابتدای فصل خریدهایش را کنار بگذارد اما بار دیگر به آنها فرصت خودنمایی داد. با این حال علیرضا ابراهیمی که به امید حضور در ترکیب اصلی راهی پرسپولیس شده بود حالا برای جدایی از هم تیمی هایش باید تا پایان فصل صبر کند.

گوهر سیریان مدافع فصل گذشته به هیچ وجه نظر کادر فنی این تیم را برای تایید جدایی اش از این تیم جلب نکرد.

همچنین مهدی مهدیهانی، هافبک مورد علاقه گل محمدی که فصل گذشته به پرسپولیس آمد، شرایطی مشابه ابراهیمی دارد، بنابراین این بازیکن نیز خطر قرار گرفتن در لیست مازاد را احساس می کند.

دیدگاهتان را بنویسید