خودکشی عاشقانه یک سرباز تهرانی در میدان راه آهن + جزئیات

خودکشی عاشقانه یک سرباز تهرانی در میدان راه آهن + جزئیات

روز جدید سربازی با اسلحه کلاشینکف در راه آهن تهران در دهه 80 بر اثر شکست عشقی خودکشی کرد.

یک سرباز جوان در تهران خودکشی کرد. خودکشی سرباز جوان، مأموران پلیس را به صحنه کشاند تا راز خودکشی سرباز جوان فاش شود. یک سرباز جوان در میدان راه آهن تهران خودکشی کرد. درباره خودکشی یک سرباز جوان بیشتر بخوانید.

ساعت 14 روز جمعه 21 آبان ماه، کارکنان یکی از بیمارستان های تهران از کلانتری 115 رازی در جریان مرگ یک سرباز جوان بر اثر اصابت گلوله به سر خط راه آهن به پلیس آگاهی اطلاع دادند. در پی انتشار این خبر تیمی از ماموران کلانتری به دستور حبیب الله صادقی بازپرس شعبه چهارم دادگاه کیفری ویژه تهران راهی بیمارستان شدند.

پلیس با حضور در بیمارستان، جسد یک سرباز 19 ساله را پیدا کرد که با اسلحه کلاشینکف از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. بازپرس صادقی با دریافت این اطلاعات به مأموران پلیس آگاهی دستور داد تا تحقیقات در خصوص این حادثه را آغاز کنند.

ماموران پلیس بلافاصله در محل حاضر شدند و اقدامات جنایی را آغاز کردند. در بررسی های اولیه مشخص شد این سرباز جوان در حین انجام وظیفه در برج مراقبت راه آهن تهران با اسلحه کلاشینکف خودکشی کرده و جان خود را از دست داده است. انگیزه خودکشی برای پلیس مشخص نیست.

تحقیقات ماموران پلیس ادامه داشت تا اینکه در تحقیقات مشخص شد یک سرباز 19 ساله به دلیل رابطه عاشقانه در پاسگاه امنیتی در برج مراقبت راه آهن تهران با شلیک کلاشینکف به سر خود شلیک کرده است. بنابراین گزارش، به دستور حبیبلا صادقی بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران، جسد این سرباز جوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید