خودکشی نوجوان 16 ساله در ترمینال فیروزآباد

خودکشی نوجوان 16 ساله در ترمینال فیروزآباد

سرهنگ قاووس محمدی شامگاه چهارشنبه گفت: شامگاه 20 آذرماه امسال ماموران انتظامی شهرستان فیروزآباد از کشف جسدی در اطراف پایانه مسافربری این شهرستان مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند. موضوع.

وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده مشخص شد جسد کشف شده متعلق به پسر 16 ساله ای به نام ایلیاد رحمانی است که با حضور عوامل اورژانس و اعلام نظر پزشکی قانونی 3 ساعت پس از فوت وی بوده است. .

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با اشاره به کشف تعدادی بسته قرص در اطراف جسد، افزود: بر اساس اظهارات پزشکی قانونی، هیچ گونه آثار ضرب و جرح بر روی جسد و با توجه به مدارک موجود وجود نداشت. ، احتمال دارد که خودکشی کرده باشد.

محمدی گفت: علاوه بر این خانواده این نوجوان یک روز قبل از حادثه به کلانتری محل مراجعه و اعلام کردند که پسرشان چند ساعتی است که از خانه خارج شده و قصد خودکشی دارد و پرونده ناپدید شدن وی نیز بوده است. به طور همزمان در کلانتری تشکیل و تحقیق شد.

وی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر کشته شدن این نوجوان 16 ساله توسط نیروهای امنیتی سایبری ضمن تکذیب این خبر جعلی، تصریح کرد: با شایعه سازان و افرادی که با انتشار اخبار جعلی موجب تشویش اذهان عمومی می شوند برخورد خواهد کرد. .

دیدگاهتان را بنویسید