خودکفایی هوانیروز در حوزه فنی و آموزشی/ امروز خلبانان با آمادگی کامل در جبهه خدمت هستند.


ساعت: 19:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۵
کد خبر: 1916187

فرمانده پایگاه یکم کرمانشاه گفت؛

رحیم عینی گفت: امروز خلبانان در آمادگی کامل رزمی هستند و در دوران پسابرجام در خدمت هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، پانزدهم آذر سالروز شهادت یکی از دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در لحظات حساس دفاع از این کشور با اتکال به خداوند متعال و استفاده از تجربیات خود در کنار یکدیگر رژیم بعثی عراق با هم رزمان خود در برابر متجاوزان به پا خاست و جان خود را در این راه فدا کردند.

24 آذرماه، روز شهادت خلبان شهید امیر احمد کیشوری، هوانیروز نامگذاری شده است.

سرهنگ خلبان رحیم عینی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد گفت: شهید کیشوری از خلبانان شجاع پیرو خط امام (ره) بود که هشت سال پاسداری مقدس را در راه پاسداری از آرمان های نظام مقدس آغاز کرد. جمهوری اسلامی ایران را تأسیس کرد

فرمانده قرارگاه یکم هوانیروز کرمانشاه افزود: نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات ها حضور موثری داشت و نتایج درخشانی از خود بر جای گذاشت.

وی بیان کرد: هوانیروز یادآور رشادت های خلبانان دلیر در دوران جنگ تحمیلی است، اقدامات ارزشمند هوانیروز در اوایل انقلاب اسلامی و روزهای جنگ تحمیلی ستودنی بود و هر جا بحث نجات و کمک بود. این بستگان پیشقدم شدند.

این مقام نظامی با بیان اینکه خوانیروز هرجا در راستای دفاع از آرمان های جمهوری اسلامی ایران باشد حضور فعال و پررنگی دارد، تصریح کرد: امروز نیز خلبانان در جبهه های خدمت در دوران پسابرجام در آماده باش کامل هستند. دوران جنگ تحمیلی مشغولند

وی با اشاره به اینکه امروز هوانیروز با بهره گیری از نیروهای متخصص خود توانسته در حوزه فنی و آموزشی به خودکفایی برسد، گفت: سالانه صدها ساعت پرواز برای جابجایی مجروحان و مجروحان در سطح جاده ها انجام می شود و این امر ماموریت به صورت مشترک از طریق اورژانس 115 انجام می شود و هوانیروز آماده است.

سرهنگ آئینی خاطرنشان کرد: ذهاب خوانیروز در زلزله سرپل به عنوان همکار و همکار هلال احمر خدمات ارزنده ای به مردم آسیب دیده منطقه ارائه کرد که نشان از تعامل خوب و سازنده این دو سازمان دارد.

وی با اشاره به اظهارات فرمانده نیروی زمینی ارتش که معتقد بود عملکرد هوانیروز در ماموریت های محوله عالی بوده است، تصریح کرد: به عنوان مثال در زلزله سرپل ذهاب در یک روز و در 180 ساعت از شب گذشته بیش از 1350 مجروح را جابه جا کردیم. پرواز.

فرمانده پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار شهید حلبان کیشوری گفت: شهدا نگین انقلاب اسلامی هستند که نامشان برای همیشه در یادها خواهد ماند. تاریخ. “

لازم به ذکر است سرتیپ احمد کیشوری در تیرماه 1332 در منطقه شمال کشور به دنیا آمد. وی در سال 1351 به نیروی هوایی هوانیروز پیوست و دوره های آموزشی خلبانی بالگرد را با موفقیت گذراند و سرانجام در 24 دی 1359 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید