خوشبین به عنوان پیشکسوت پرسپولیس به دو هت تریک

خوشبین به عنوان پیشکسوت پرسپولیس به دو هت تریک

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک تراکتورسازی را شکست دهد و به پنجمین برد متوالی خود دست یابد. سرخپوشان با پیروزی در این دیدار موفق شدند به یک پله و یک امتیاز بالای جدول برسند تا امید سرخپوشان برای قهرمانی در نیم فصل بیشتر شود.

حمید درخشان سرمربی پیشکسوت و سابق سرخپوشان روز پنجشنبه در خصوص برتری سرخپوشان در این دیدار، دلایل موفقیت پرسپولیس در دیدارهای اخیر، شانس قهرمانی در نیم فصل و … صحبت کرد که می خوانید. زیر:

نظرت در مورد بازی با تراکتور و یک پیروزی دیگر برای پرسپولیس چیست؟

بازی خوبی از پرسپولیس دیدیم. برتری در این دیدار هوشمندانه بود و تیم موفق شد با ارائه بازی منطقی و خوبی سه امتیاز این دیدار را کسب کند. سه امتیاز این دیدار بسیار مهم بود.

پرسپولیس یک گام به سمت بالای جدول برداشت. چه زمانی می تواند سر میز بگذارد؟

دیر یا زود اما مطمئن باشید پرسپولیس به بالای جدول برمی گردد. پرسپولیس از نظر نتیجه گیری در حال ثبات است و مطمئن باشید پرسپولیس به زودی به اوج باز می گردد. فقط الان لیگ شرایط بحرانی دارد و کوچکترین تاخیر می تواند تیم را از قله دور کند.

آیا پرسپولیس در نیم فصل می تواند قهرمان شود؟

پیروزی در نیم فصل به تیم کمک روحی می کند اما قهرمانی اصلی در پایان فصل برگزار می شود و مطمئن باشید در پایان فصل دوباره پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

آیا پرسپولیس پتانسیل لازم برای قهرمانی را دارد؟

برخلاف شروع فصل، هم از نظر جمع بندی و هم از نظر فنی به ثبات رسیده ایم و مطمئن باشید پرسپولیس با کمی تقویت دوباره پیروز می شود.

پرسپولیس روز شنبه در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف پدیده می رود. این بازی را چگونه می بینید؟

بازیکنان پرسپولیس نباید گول شرایط حریف را بخورند. آنها می خواهند با پیروزی در این دیدار بر ناکامی های فصل خود غلبه کنند و با تمام وجود به میدان خواهند رفت. بنابراین انگیزه آنها بالاست اما پرسپولیس بازیکنانی دارد که برای شرایط مختلف تجربه لازم را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید