خوشحالم که جزو گزینه های استقلال هستم

خوشحالم که جزو گزینه های استقلال هستم

ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی در خصوص شایعه جذب چند بازیکن از نساجی گفت: ابتدا باید بگویم در بین بازیکنان قدیمی من هر بازیکنی که دوست دارد به جمع هواداران بیاید باید توجه کند اما من از نساجی بازیکن نمی خرم چون رضا حدادیان. از آنجایی که این تیم هم تیم من است و هم تراکتورسازی، با این تیم قهرمان شده ام. اگر مسعود شجاعی از هواداران به تیم آمده بود با هماهنگی حدادیان بوده است. مسعود با مهندس مشورت کرد و من با افتخار کاپیتان سابق تیم ملی را پذیرفتم. باید بگویم حمید مطهری در نساجی خیلی خوب کار کرده است و به او تبریک می گویم.

وی درباره خرید احتمالی رشید مظاهری ادامه داد: رشید یکی از بازیکنانی است که در تراکتورسازی با او کار کرده ایم. این بازیکنان برای من سخت کوش و قابل احترام هستند.

سرمربی هوادار درباره تساوی مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر افزود: آلومینیوم بهتر از ما بود. این را به مهدی رحمتی و رجاییان مدیرعامل این باشگاه گفتم. روز بد ما بود و من شهامت این را دارم. بازیکنانم زحمت کشیدند و من مقصر این نتیجه هستم و خود بازیکنان هم دلایل آن را می دانند. حتی با رحمتی تماس گرفتم و بابت عملکرد خوب تیمش به او تبریک گفتم.

الهامی در خصوص شایعه صحبت هایش با استقلال خاطرنشان کرد: استقلال از قبل مربی دارد و باید به او زمان داد. خوشحالم که در چند سال گذشته جزو گزینه های استقلال بودم و به عنوان یک هوادار ثابت نتایج این تیم را دنبال می کردم. سال هایی که به عنوان مربی در این تیم بودم را فراموش نمی کنم اما حالا باید بگویم که این تیم مربی خوبی به نام ساپینتو دارد و باید به او زمان داد تا کارهایش را دنبال کند. اکنون تمام تمرکز من روی موفقیت هواداران است.

دیدگاهتان را بنویسید