خوش اندام ترین بازیکن استقلال در آستانه دربی; ماموریت جدید پرسپولیس

خوش اندام ترین بازیکن استقلال در آستانه دربی;  ماموریت جدید پرسپولیس

گزینه اصلی پرسپولیس برای بازی در سمت چپ خط دفاعی این تیم در دربی حذفی علی نعمتی است. این بازیکن پای چپ بوچهری در دربی شماره 100 (آخرین دربی استقلال و پرسپولیس) علی نعمتی با دوندگی زیاد و حضور به موقع در صحنه ها محمد محبی یکی از بازیکنان کلیدی استقلال را از کار انداخت. و به علیرضا بیرانوند کمک کرد تا بازی را نزدیک نگه دارد و گلزنی نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت.

محمد محبی در دیدار فینال جام حذفی استقلال مقابل نساجی مازندران عملکرد خوبی داشت و 2 گل از 4 گل تیمش را به ثمر رساند تا آبی ها با دو گل خود راهی فینال شوند. با درخشش علی نعمتی در دیدار دوم استقلال و پرسپولیس، وینگر فنی استقلال در جریان این دیدار به طور کامل غایب بود و آبی ها نتوانستند از سمت راست حمله زیادی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کنند. این در حالی بود که محمد محبی در هفته های منتهی به دیدار پرسپولیس 7 گل و 3 پاس گل برای تیمش به ثمر رساند.

در آستانه دیدار نهایی حذفی ها، علی نعمتی همچنان گزینه اول یحیی گل محمدی برای بازی در سمت چپ خط دفاعی است در حالی که پست اصلی این بازیکن دفاع وسط است! حضور علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی، وحید امیری را مجبور کرده که یک خط جلو برود و در پستی بازی کند که تاثیرگذاری بیشتری دارد. این تغییرات باعث شد پرسپولیس هم در فاز دفاعی و هم در هجومی عملکرد بهتری داشته باشد. این بازیکن با نفوذها و دوندگی های بی امان امیری موقعیت های گلزنی بیشتری ایجاد می کند و به لطف حضور مدافعی آماده و هوشیار مانند علی نعمتی در سمت چپ خط دفاعی خود با خطرات کمتری مواجه خواهد شد.

در واقع با انتخاب علی نعمتی برای بازی در دفاع چپ، یحیی گل محمدی در یک ضربه دو گل زد. اول اینکه محمد محبی را نگه داشت و دوم اینکه از وحید امیری در خط مقدم استفاده کرد که خطرناکتر است. فراموش نکنید که خود علی نعمتی سابقه گلزنی در دربی را دارد!

دیدگاهتان را بنویسید