خون حاج قاسم کلید تصرف بیت المقدس است


ساعت: 19:04
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914582

حاج حسین روزی گفت: خون حاج قاسم کلید تصرف بیت المقدس است، ما دشمن را پشت دیوارهای بیت المقدس سنجاق کرده ایم، دشمن می داند که دهه 90 و 80 وارد میدان شده و می خواهد آنها را از دستش دور کند. ما

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از قم فردا حاج حسین یکتا در مراسم جشن دختران سرزمین من که امشب در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، اظهار کرد: از لحظه ای که رزمندگان به جبهه ها رفتند و از لحظه ای که بچه های این مملکت دور هم جمع شدند و به اربعین امام حسین (ع) رفتند پیروز شدیم. ، درود بر او.

وی گفت: زمانی که مادران فرزندان خود را فرستادند و بعد به شهدا تحویل دادند پیروز شدیم و یک لحظه هم که بچه های دهه شصتی در مناطق عملیاتی ظاهر شدند و متحول شدند، ابرویی نکردیم، پیروز شدیم.

راوی دفاع مقدس افزود: خون حاج قاسم کلید تصرف بیت المقدس است. ما دشمن را پشت دیوارهای بیت المقدس گرفتیم. دشمن می داند که دهه 90 و 80 وارد میدان شده و می خواهد آنها را از ما بگیرد».

یکتا ادامه داد: صهیونیست ها متوجه شدند که در دهه 80 و 90 برکاتی ها وارد میدان شدند و از همه امکانات خود برای جلوگیری از ورود آنها به خیمه سیدالشهدا استفاده کردند. اتفاقاتی در حال رخ دادن است و تسخیر اورشلیم نزدیک است. اتفاقات این ایام جهانی است مهم و دعای مادران شهید تاثیرگذار است.

راوی حفاظت مقدس خاطرنشان کرد: آرامش و آبادانی جدیدی آمده است و به خواست خدا با عزم دهه 80 و 90 و دختران حاج قاسم محقق می شود، این مرد وقف دل کرده است.

یکتا تاکید کرد: اگر دلها جمع شود، امام زمان علیه السلام هم می آید و می برد، امام زمان جدی می شود، اگر دل ها امام زمان شود، در کنار همه شهوات و گناهان، امام زمان خریدار این دل می شود. زینب سلام الله علیها گرفته می شود، اثر دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید