خون رسانی اصفهان 3 روزه / تمدید اسکنر اهدای خون بانوی ایرانی

ساعت: 22:07
تاریخ انتشار: 1400/11/09
کد خبر: 1804244

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان:

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها اسکنر اهدای خون به نام اسکن بانوی ایرانی را از ساعت 2 انجام دادیم. تا 8 بخمن دهه مبارک فجر تمدید شد و ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ لطفعلی جعفری در گفت و گو با صاحب نیوز گفت: وضعیت تامین خون در استان اصفهان کمتر از سه روز است. تا در بهترین شرایط قرار بگیریم.

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه در فصل سرما به سر می بریم و به روزهای پایانی سال نزدیک شده ایم، از اهداکنندگان خواهشمندیم بیماران و خون و فرآورده های خونی را فراموش نکنند. با اهدای خون آنها کمک کنند. بیماران عجله دارند.

جعفری گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته با سعادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) اسکنر اهدای خون با عنوان پویش یک بانوی ایرانی داشتیم، از 2 تا 8 بهمن انجام دادیم که تا دهه فجر تمدید شد و ادامه خواهد داشت. .

مدیر روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: از بانوان استان دعوت می کنیم در این پویش شرکت کنند و در امر اهدای خون حضور فعال داشته باشند و همچنین می دانیم که توسط پزشک معاینه خواهند شد. قبل از اهدای خون اگر شرایطی برای اهدای خون وجود نداشته باشد آزمایش خون برای آنها انجام نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید