خون شهید سلیمانی روحیه رشادت را در رزمندگان دریا زنده کرد/ مکتب سلیمانی ولایتمدار است و جریان مقاومت را زنده می کند.

ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796110

علیرضا تنگسیری گفت: پس از حادثه هولناک قتل سردار؛ خون شهید سلیمانی روحیه شجاعت و دلاوری، دلاوری و جوانمردی را در نیروی دریایی ایجاد کرد و دشمنان تا آن زمان بزدل آمریکا، هرگاه قصد ورود به خلیج فارس را داشته باشند، به سرعت به سمت جنوب و آب های کشورهای عربی حرکت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از راه آرمان، امیر دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در جوار مزار سردار دلا، حامی ولایت و مردم گفت: این کار را انجام دادیم، ادامه خواهیم داد و امروز هم موفق شدیم. در کرمان باشیم و ادای احترام کنیم.

مکتب حاج قاسم سلیمانی فراتر از مشکلات اخلاقی آن است

وی ادامه داد: حاج قاسم ابعاد مختلفی داشت نه تنها ابعاد شخصیتی بلکه مکتب حاج قاسم نیز که علاوه بر مسائل اخلاقی که در آن برجسته و سرمشق بود، بالاتر از این مصادیق اخلاقی و الگوی ایشان باید برگزاری مدرسه حج قاسم زنده است.

تنگسیری افزود: مکتب سلیمانی با ولایت مداری و احیای نهضت مقاومت همراه بود و ما به برادری چون این شهید بزرگوار افتخار می کنیم که از سال 63 توانستیم در عملیات خیبر لشکر به این شخصیت خدمت کنیم. -سارولا در جنوب کشور. مناطق و دوستی ما از آنجا سرچشمه گرفت.

وی تاکید کرد: حاج قاسم همان مردی بود که در میدان جنگ آنقدر مخلص بود که نتوانستیم تشخیص دهیم فرمانده کیست! بعدها که درجه سرلشکر و بالاترین مقام و نشان ذوالفقار را دریافت کرد، در برخورد و روحیه او تفاوتی قائل نشد.

وی با بیان اینکه ما و فرزندانمان نیاز داریم حاج قاسم را بیشتر بشناسیم، گفت: وقتی با خدا معامله کردی، معلوم می شود از روز شهادت به عشق حاج قاسم، مردم از نمازگزار خالی نبوده اند. او را در کنار شهدای عزیزش در این مکان مقدس قرار دادند.

تنگسیری گفت: ما معتقدیم یکی از رفقای که به محضر صاحب الزمان(عج) برمی گردد، بی شک حاج قاسم است و البته عده ای از ایمان خالصانه ما انتقاد خواهند کرد، اما ما معتقدیم.

وی تاکید کرد: حاج قاسم مستجاب دعاست و حتما در دعای نمازگزارانش میان خود و خدا واسطه می شود و آن را می گیرند و ما شجاعانی هستیم که جنازه هایمان در گلزار دفن شده است یا نه اما روحشان همراه است. ما و چند شهید مثل حاج زنده ایم ما به حسین معروفی افتخار می کنیم.

فرمانده ناوگان گفت: در گلزار شهدای کرمان افرادی هستند که در خط شکنی، عبور از موانع، اخلاص، عمل و ولایتمداری برجسته شده اند.

ایجاد روحیه مضاعف با شهادت یک فرمانده در رزمندگان دریا

وی در خصوص حضور پررنگ نیروی دریایی ارتش در منطقه گفت: از حادثه هولناک ترور سردار; خون شهید سلیمانی روحیه شجاعت و دلاوری، شهامت و جوانمردی را در نیروی دریایی دمید و دشمنان تا آن زمان بزدل آمریکا که قصد ورود به خلیج فارس را داشتند، به سرعت به سمت جنوب و آب های جهان عرب حرکت کردند.

تنگسیری گفت: این نیروهای ناجوانمرد هرگز به آب های دریای ما نزدیک نمی شوند و این نشان می دهد که ما به عنوان شاگردان سردار سلیمانی و قاتلان روح این شهید با آنها مقابله کرده ایم و نمونه بارز آن نفتکش ایرانی بود. که بر همگان روشن شد و این شجاعت و جوانمردی برگرفته از این روحیه شهید سلیمانی و یاران باوفایش بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رزمندگان ما وقتی در مقابل دشمن قرار می گیرند ترس را فراموش می کنند و ما بر منطقه تسلط کامل داریم و اشراف کامل اطلاعات را رعایت می کنیم و کل ناوگان جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید