خون مظلومان آل سعود را به مرز انقراض می رساند


ساعت: 16:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1815968

علی هلکی گفت: امروز آل سعود جوانان انقلابی یمنی و جوانان شیعه سعودی را اعدام کرد و آنها را تروریست خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی خالکی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: عربستان با کشتار وحشیانه خود بار دیگر چهره جنایتکار خود را نشان داد و به دلیل استانداردهای دوگانه و سکوت سازمان های حقوق بشری فجیع ترین جنایات را علیه شیعیان انجام داد. او انجام می دهد.

وی ادامه داد: آل سعود به تحریک و هدایت شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی برای کشتار کودکان، 81 انسان بی گناه را در یک روز اعدام کردند.

هالکی افزود: رژیم جنایتکار سعودی در سایه سکوت نهادهای حقوق بشری مرتکب غیراخلاقی ترین جنایات می شود اما خونریزی ها سعودی ها را به نابودی نزدیک می کند.

وی افزود: امروز تروریست ها بخشی از ساختار آل سعود شده اند و با انگ زدن به جوانان انقلابی، جوانان یمنی و جوانان شیعه سعودی اعدام می شوند.

این کارشناس گفت: این جنایات بی پاسخ نمی ماند و قانون همیشه حاکم خواهد بود و سکوت نهادهای حقوق بشری نشان دهنده همدستی آنها در این جنایات وحشیانه است.

هالگی در پایان خاطرنشان کرد: امروز به برکت اسلام بیداری اسلامی در دنیا در حال رخ دادن است و دولت های استکباری از نفوذ و قدرت آن هراس دارند و با شهادت شیعیان سعی در بستن این زنجیره بزرگ الهی دارند.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید