خیاطی “شهید سلیمانی” در جاده چالوس افتتاح شد


ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889847

سوگری سولقانی گفت: کارگاه خیاطی «شهید سلیمانی» برای ایجاد اشتغال برای بانوان روستایی در دیزین، جاده چالوس آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سوگری سولگانی فرمانده قرارگاه شهید جعفری در جاده چالوس در گفت و گو با خبرنگار « تیتریک » گفت: کارگاه خیاطی شهید سلیمانی با هدف ایجاد اشتغال برای بانوان روستایی در دیزین در جاده چالوس آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: اشتغال زنان روستایی همیشه من را نگران کرده و مددجویان جویای کار زیادی داشتیم.

سولگانی افزود: پیگیری هایی که انجام دادیم این بود که با دو خواهر بومی روستای خود ساکن شهر کرج که کارگاهی در روستا داشتند آشنا شدیم و موضوع را با آنها در میان گذاشتیم.

این مسئول گفت: این دو خواهر از افتتاح کارگاه خیاطی در روستای رود (استان دیزین) استقبال کردند و مقرر شد کارگاه را در روستا راه اندازی کنیم و کار را به ما تحویل دهند.

وی گفت: این کارگاه با حضور جمعی از مسئولان استان البرز افتتاح شد و هم اکنون 12 نفر از بانوان روستا در این کارگاه مشغول به کار هستند.

سولکانی ادامه داد: تکه های خیاطی را از روستا می آوریم و می دوزیم، می دوزیم و می بستیم و به کارگاهی در روستا تحویل می دهیم و دستمزد خیاط های روستا را پس از تحویل می پردازند.

این مسئول در پایان مهمترین هدف از راه اندازی کارگاه خیاطی را ایجاد اشتغال برای بانوان روستا عنوان کرد و خاطرنشان کرد: بحمدالله کارگاه شروع به کار کرده است و امیدواریم بتوانیم دامنه کارگاه را گسترش داده و تعداد بیشتری از بانوان را به کار بگیریم. روستا در حال کار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید