خیال پرسپولیسی ها راحت می شود؟

خیال پرسپولیسی ها راحت می شود؟

باشگاه پرسپولیس در 29 مهرماه اعلام کرد که برای پرداخت مطالبات کالدرون بودجه تامین خواهد کرد و در روزهای آینده مطالبات 580 و 95 هزار دلاری این مربی به خواکین (به اضافه سود سالانه پنج درصد) پرداخت خواهد شد و پنجره نقل و انتقالات سرخپوشان باز شد.

به دنبال این اتفاق، باشگاه پرسپولیس در چند روز اخیر اقدام به گرفتن شماره حساب از طلبکاران در ترکیه کرد اما این اتفاق نیفتاد و سرخپوشان مجبور شدند مطالبات کالدرون و خواکین را به حسابی در سوئیس واریز کنند که تحت عنوان تحریم های موجود، کار را دشوار خواهد کرد. مدیران باشگاه نیز نامه هایی برای انتقال وجه و دریافت ارز به بانک مرکزی نوشتند که سرانجام در روزهای پایانی هفته گذشته از سوی بانک مرکزی صادر شد.

در همین راستا، مجید صدری روز چهارشنبه (13 آبان) از آغاز واریز پول کالدرون به حساب این مربی خبر داد و یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با گل گهر اعلام کرد که مدیران باشگاه قول داده اند یک پنجره نقل و انتقالاتی را منتقل کنند. تا ظرف چند روز شنبه یا یکشنبه این هفته باز است.

با این حال، دنباله‌روی‌ها نشان می‌دهد که باشگاه پرسپولیس هنوز پولی به حساب کالدرون واریز نکرده و حتی مبلغی را به دلار دریافت نکرده است. پرسپولیسی ها به زودی با مجوز بانک مرکزی مبلغ ریال را به دلار تبدیل و سپس به حساب کالدرون و خواکین واریز می کنند که با توجه به تحریم های موجود باید دید این روند تا چه زمانی به طول می انجامد.

دیدگاهتان را بنویسید