خیال یحیی با بیرانوند راحت شد

بیرانوند که انگیزه زیادی برای جام جهانی داشت و از محرمان کیروش بود در شرایط سختی قرار گرفت و نتوانست ادامه دهد حتی علیرضا بعد از دو سال حضور در اروپا برای حضور در جام جهانی به ایران بازگشت. در تیم ملی

به هر حال اتفاق بدی برای بیرانوند افتاد و علیرضا بعد از 17 دقیقه با مصدومیت زمین را ترک کرد و حسینی وارد زمین شد. بیرانوند ابتدا سعی کرد در زمین بماند و به بازی ادامه دهد اما پس از دقایقی متوجه شد که نمی تواند ادامه دهد. شدت ضربه به حدی بود که بیرانوند دچار مشکل تنفسی شد و حتی به دو نفر از هم تیمی هایش همزمان گفت که نمی تواند نفس بکشد.

علیرضا هنگام رفتن خیلی ناراحت بود و اشک می ریخت اما در ذهنش امیدوار بود که بعد از غلبه بر مصدومیت بتواند دوباره در ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی با ولز به میدان برود اتفاقی که فیفا به علیرضا اجازه نداد و بیرانوند در جایی از ترکیب تیم ملی در این دیدار حضور نداشت. بیرانوند پس از چند روز استراحت و پوشیدن محافظ بینی اما به تمرینات در آستانه بازی آمریکا بازگشت و کیروش نیز در آن بازی به او اعتماد کرد.

علیرضا دومین بازی خود را در جام جهانی قطر انجام داد و با وجود اینکه امید زیادی به صعود به تیم ملی داشت، در کنار هم تیمی هایش نتوانست رویای صعود ایران را محقق کند. حال سوالی که مطرح می شود این است که تکلیف بیرانوند برای ادامه دیدارهای پرسپولیس در لیگ برتر و البته دیدار حساس مقابل استقلال چه خواهد بود. بینی بیرانوند که از ۲ ناحیه شکسته و ترک خورده است نیاز به جراحی دارد اما این عمل حدود یک ماه بیرانوند را از میادین دور نگه می دارد.

اتفاق تلخی که برای پرسپولیس ضرر زیادی خواهد داشت و علیرضا اصلا دوست ندارد چنین اتفاقی برایش بیفتد. راه حلی که بیرانوند در حال حاضر در سر دارد این است که فعلا جراحی را به تعویق بیندازد و با بینی شکسته اش زندگی کند.

علیرضا امیدوار است بعد از مدتی بینی اش ترمیم شود و قسمت شکسته آن جوش داده شود تا مشکل کمتری برای بازی داشته باشد. در واقع علیرضا تاکتیک تحمل را در پیش خواهد گرفت و فعلا تصمیمی برای جراحی نخواهد گرفت. سوالی که خیال هواداران پرسپولیس و یحیی گل محمدی را تا حدود زیادی راحت می کند و بیرانوند می تواند تیمش را در دربی حساس پایتخت همراهی کند.

دیدگاهتان را بنویسید