خیانت پیکه به راموس فاش شد/ عکس

روزنامه اسپانیایی El Confidencial هفته گذشته فایل صوتی جرارد پیکه با روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا را فاش کرد که نشان می‌دهد کاپیتان بارسلونا چندین میلیون دلار کمیسیون غیرقانونی برای میزبانی سوپرجام عربستان دریافت کرده است.

افشاگری های این رسانه اسپانیایی علیه پیکه همچنان ادامه دارد. امروز در آخرین حرکت صوتی پیکه منتشر شد که با سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید در حین گفتگو با روبیالس، رئیس جمهور اسپانیا صحبت کرد.

فایل صوتی منتشر شده تایید می کند که جرارد پیکه کاپیتان بارسلونا نه تنها در میزبانی سوپرجام عربستان، بلکه در ریاست روبیالس بر فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز نقش داشته و به نوعی از او در برداشتن گام های بعدی حمایت کرده است. به قدرت

خیانت پیکه به راموس فاش شد/ عکس

فایل صوتی تازه منتشر شده پیکه به سال 2020 برمی گردد، زمانی که سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید بود. پیکه در این فایل صوتی موضع راموس در مورد حمایت از روبیالس در انتخابات ریاست جمهوری اسپانیا را فاش می کند.

مدافع بارسلونا در این فایل صوتی تاکید می کند که صدای راموس و موقعیت او را برای روبیالس می فرستد اما تاکید می کند که فایل صوتی گفتگوی او با راموس باید مخفی بماند.

پیکه با ارسال فایل صوتی گفتگوی خود با راموس برای رئیس فدراسیون اسپانیا، ابراز اطمینان کرد و به نوعی به رئیس روبیالس کمک کرد تا موقعیت افراد مختلف قبل از انتخابات را درک کند.

دیدگاهتان را بنویسید