دادستان جدید قزوین معرفی شد

علی شعبانی رئیس قاضی استان قزوین در این مراسم گفت: فرهنگ شهادت که برخاسته از سیره ائمه (ع) است کشور ما را نیز از دیگر کشورهای اسلامی متمایز می کند.

وی افزود: امروز آقای رجبی با سابقه خوب و درخشان با حدود 18 سال سابقه به عنوان دادستان قزوین و سپاه پاسداران منصوب می شود.

این مقام مسئول اذعان داشت: بدون شک کار برای آقای رجبی سخت خواهد بود زیرا توقع من از همکاران زیاد است و فردی که در این سمت است باید کمیت و کیفیت کار بسیار بالایی داشته باشد.

dfd758ab fc1a 46e6 9ca1 97c4a32defb6 خبر خاکستری

رئیس قاضی استان قزوین در پایان گفت: امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه ساختمان جدید دادگاه را که قرار بود با زیربنای 3600 متر مربع ساخته شود افتتاح می کنیم که با توجه به نیازهای موجود این میزان افزایش یافت. به مساحت 6400 متر مربع، برای رفع نیازهای فعلی.

محمدمهدی علایی استاندار قزوین در این مراسم گفت: با اشاره به جایگاه قوه قضائیه گفت: ائمه در ابتدای پیروزی انقلاب به قوه قضائیه توجه داشتند و تاکید کردند که اصل در نظام اسلامی، قوه قضائیه است. .

وی گفت: امام فرمودند شما حافظ مال و ناموس مردم هستید و تاکید کردند که شریعت باید در کشور اجرا شود و با انتخاب نام دردناک انقلاب به نام شهید بهشتی در راس این دولت نشان دادند. چقدر این سیستم مهم است

استاندار قزوین گفت: خوشبختانه شرایط حاکم بر مدیریت دستگاه قضایی کشور تاکید بر تخصص و کار بر اساس قانون و خدمت به مردم است.

d42e775a cadb 47e6 ad9f 37fb4ad94ca7 خبر خاکستری



این مقام مسئول در پایان گفت: کاهش هزینه های دادرسی و وکالت و احقاق حقوق بشر مورد تاکید رئیس قوه قضائیه است که جای خرسندی دارد و در نظام جدید قضایی شاهد رویکرد مردمی هستیم.

محمد قاسمی دادستان سابق قزوین در این مراسم گفت: اگر قوه قضائیه ما در چهار دهه به این جایگاه می رسد به دلیل حضور چهره هایی چون شهید بهشتی است.

وی افزود: برای قضات محدودیت ها و شرایط خاصی وجود دارد به طوری که حتی نمی توانند دیدگاه و نظر خانواده را در کار خود بگنجانند.

قاسمی با بیان اینکه در بحث حقوق عامه اقداماتی انجام داده ایم، گفت: در دستگاه قضایی استان با نواقصی مواجه هستیم که در سفر رئیس کل قوه قضاییه به استان اطلاع رسانی شد و مصوباتی نیز در این زمینه داریم. . . “

b6cbac03 a005 4b44 81bb f67234537571 خبر خاکستری

وی تاکید کرد: 1347 روز به عنوان دادستان به مردم خدمت کردم و بیش از سه دهه در قوه قضائیه بودم که سعی کردیم به خود سخت گیری کنیم اما با مردم نه.

دادستان سابق قزوین گفت: در زمینه پیشگیری از وقوع جرم نتایج قابل قبولی داریم و تلاش زیادی برای حفاظت از آب، تخلیه آب های زیرزمینی و چاه های هوشمند انجام شده است.

در پایان این مراسم از زحمات قاسمی، دادستان سابق قزوین تقدیر و حسین رجبی به عنوان دادستان و انقلاب قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید