دادستان کل کشور: منشأ جنایت اهواز فضای مجازی است

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری چهارشنبه شب با حضور در مسجد امام خمینی (ره) پیشوا در جمع نمازگزاران اظهار داشت: پیروزی انقلاب عوامل زیادی داشت و یکی از مهمترین کارهایی که امام راحل از سال 40 انجام داده اند در حالی که عمر پربرکت ایشان در پیروزی ادامه داشت. و تداوم انقلاب در كشف برخي مشكلات و اطلاع رساني و تصور جامعه مؤثر بود.

دادستان کل کشور: منشأ جنایت اهواز فضای مجازی است

منتظری افزود: افرادی که به مرحله بصیرت رسیده اند و بینش آنها نسبت به واقعیت های جامعه افزایش یافته است، آنچه را که در آن زمان در جامعه می گذشت تاب نیاوردند و حاضر بودند جوانان عزیز خود را برای رسیدن به آرمان های امام راحل تقدیم کنند. که اسلام واقعی بود.»

وی با بیان اینکه امام در این سال ها امواج خشن و هولناک انقلاب را رهبری کردند، گفت: از توطئه ها و جنایات داخلی دشمن علیه انقلاب و درگیری ها و کودتاهای منطقه ای تا راس همه قدرت های جهانی دست به دست هم داده اند. یک عنصر تسلیم به نام صدام راه انداختند و جنگ هشت ساله را بر ملت تحمیل کردند.

دادستان کل کشور گفت: جنگ بر ملتی تحمیل شد که نه ارتش منسجمی داشت و نه پایگاه های دولتی برپا شد و نه تدارکات و تجهیزات برای این جنگ 8 ساله فراهم شد، اما شما مردم این ملت بزرگ. امام را اطاعت کرد و تو با دست خالی در مقابل دشمن ایستاد.

منتظری با تاکید بر اینکه این قربانیان باید به نسل های آینده منتقل شود، تاکید کرد: در آن زمان همه دنیا از آمریکا و شوروی و متحدان منطقه و کشورهای اسلامی دست به دست هم دادند، حمایت کردند و سلاح، پول و به صدام دادند و تلاش کردند کشور را فلج کنند، اما چون مردم روی صحنه بودند و امام توکل به خدا داشتند و مشیت الهی همراه بود، فرزندان ما توانستند با فریاد یا زهرا (س) به سربلندی دست یابند. یا مهدی “. و حتی یک اینچ.متر خاک به دشمن نمی دهد.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه دشمن در جنگ 8 ساله نتوانست با این ملت و کشور همکاری کند، گفت: اما دیدیم که از نقشه های مخرب خود دست برنداشتند و جنگ سخت را مانند ما به جنگ نرم تبدیل کردند. روبروی امروز.”

وی با اشاره به اینکه جنگ نرم دو نوع است، گفت: جنگ نرم مانند تحریم های اقتصادی است که از اول انقلاب اعمال شده و در جنگ سنگین با تحریم مواجه شدیم و سلاح و ابزار دفاعی به دست نیاوردیم و دوم. نوع جنگ نرم، ترویج فرهنگ غلط و حمله به مبانی نظام و حمله به مراکز مهم تصمیم گیری کشور و تأثیرگذاری بر مراکز تصمیم گیری کشور و استفاده از انواع ابزار در اختیار آنهاست. عوامل جنگ نرم در عرصه کارزار ما را با نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ما بیرون آوردند.

منتظری گفت: اخیراً مقام معظم رهبری به عنوان یک فرد آشنا به مبانی داخلی، خارجی و بین المللی نکته ای را مطرح کردند و آحاد ملت باید با حساسیت به این موضوع بپردازند و این «تبیین جهاد» است. ما باید به این امر به عنوان یک وظیفه انقلابی، دینی و ملی توجه کنیم و اگر به این نکات ملت توجه کنیم، دشمن در جنگ نرم موفق نخواهد شد، همانطور که در جنگ سنگین و نظامی شکست خورد.

دادستان کل کشور گفت: دشمنان در جنگ از سلاح‌های مدرن استفاده کردند و آواکا را به صدام دادند، هواپیمایی که به مناطق جنگی آمد و پرونده‌ها را ثبت کرد و به میدان نبرد صدام داد تا اینکه حتی متوسل شدند، بمباران شیمیایی شدند. ما دیدیم که صدام برای موفقیت در جنگ چه جنایاتی در میدان جنگ مرتکب شد.

وی گفت: اما امروز دشمن از مدرن ترین مشکلات و تجهیزات در جنگ نرم استفاده می کند و در اختیار جریان هایی قرار می دهد که برخی در داخل و برخی دیگر در خارج از کشور هستند.

دادستان گفت: اگر در آن زمان دشمن جوانان ما را به سمت قلعه های کردستان و خوزستان هدایت می کرد و هر از چند گاهی با بمب هایی که بر شهر می ریختند، باید بدانیم که امروز گلوله های دشمن که فرهنگ و هویت اسلامی و ارزش های اخلاقی را از بین می برد. ، از هر ملتی هستند. «در اتاق خواب بچه ها قرار می گیرد و هدف گذاری می شود.

منتظری با بیان اینکه تاثیر فضای مجازی را در پرونده هایی که خانواده ها را از هم می پاشد می بینیم، بیان کرد: جنایت اهواز که چند روز پیش رخ داد و مردی زن جوانی را سر برید و دست او را گرفت و در خیابان قدم زد. ردیابی می شود، به فضای مجازی بازمی گردد.

این زن در اینستاگرام با یک سوری رابطه داشت و به ترکیه رفته بود و مدتی آنجا بودند، بعد برگشت و این اتفاقات افتاد و یکی از کارهایی که کرد این بود که عکس شوهرش را از طریق اینستاگرام ارسال کرد که این اتفاق افتاد. اینکه این شوهر با دیدن این که زن از جنس متفاوت است اقدامی زشت و زننده انجام داده و منشأ این جنایت فضای مجازی بوده است و اگر بخواهم در مورد این مصادیق و تاثیرات فضای مجازی در خانواده ها صحبت کنم باید بدانیم که همه آنها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: دشمن می خواهد با جنگ نرم فرهنگ اسلامی و تعهد ملت و هویت اسلامی را تغییر دهد و از سوی دیگر نظام جمهوری اسلامی را که مدعی ارزش انسانی و حرکت به سمت ارزش های دینی و دینی است تضعیف کند. یک سیستم ناکارآمد را مقصر می دانند و در این زمینه سرمایه گذاری های کلانی انجام می دهند.

منتظری افزود: اگر مقام معظم رهبری اصرار دارند که این جهاد تبیین است، مردم باید توجه داشته باشند و علیرغم اینکه لطمه ای به دستگاه و دولت کشور وارد شده است، انصافاً باید شاهد خدمت رسانی کامل به نظام باشیم. سامانه «در سراسر کشور خدماتی که 42 سال است به حوزه‌های مختلف فرهنگی این صنعت ارائه می‌شود، در صورت پوشیدن لباس سفید، لکه‌ای روی آن لباس مشاهده می‌شود.

وی تاکید کرد: نباید در جلسات مختلف منفی نگر باشیم. انقلاب در خدمت مردم بوده است و باید دید برای انقلاب چه کرده‌ایم و باید تلاش کنیم تا به جوانان بفهمانیم که در اوایل انقلاب حمله به دشمن ملت ایران را وظیفه خود می‌دانستند.» جنگ و عزیزان خود را فدای اسلام کردند و نگذاشتند دشمن به خاک و ناموس این کشور و ارزش های این ملت دست درازی کند ما در جنگ نرم پیروز خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید