دادستان کل کشور: ناقضان امنیت مردم مستحق عفو نیستند/ موثرترین شورشیان مجازات شدند

دادستان کل کشور: ناقضان امنیت مردم مستحق عفو نیستند/ موثرترین شورشیان مجازات شدند

دادستان کل کشور گفت: مجرمانی که امنیت عمومی را هدف قرار داده اند مستحق عفو نیستند و جامعه باید از شر حضور آنان مصون و مصون باشد و لذا خواسته دستگاه قضایی برخورد با مجرمان است و تغییر نخواهد کرد. “

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری صبح امروز در همایش تجلیل از سفیران مهر و جشنواره برترین امت (عمربا معرفت و نهی زا منکر) که در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد. ع ) دهه فجر را تبریک گفت و گفت: همه شهدای انقلاب در پیشگاه خداوند عزیزند. و این وظیفه ماست که از راهی که شهدا در آن جان خود را فدا کردند، پاسداری کنیم.

وی افزود: همه ما که امروز مسئول قدرت و اداره کشور هستیم، از نیروهای مسلح، کسانی که در عرصه اقتصاد و فرهنگ هستند و کسانی که امروز برای اداره کشور تلاش می کنند و به نیازهای مردم پاسخ می دهند. مردم و کسانی که در سنگر عدالت برای رسیدگی به جرایم هستند.» باید در پاسداری از دستاوردهای اسلام و انقلاب تلاش کنند.

رئیس دادستان کل کشور همچنین گفت: قطعاً در عرصه مقابله و مبارزه با دشمن هزینه هایی وجود دارد و هزینه هایی که در امر به معروف و نهی از منکر دادیم، شهید در تداوم شهدای اسلام است.

وی تصریح کرد: دشمنی دشمنان تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) پایان نخواهد یافت، لذا قول می دهیم علاوه بر تبیین دستاوردهای انقلاب ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشیم.

منتظری گفت: اتفاقات اخیر بخشی دیگر از توطئه های دشمن بود و در واقع برنامه ریزی دقیقی انجام شده و ده ها اتاق فکر در حال برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای مقابله با نظام اسلامی هستند. دشمنان آنقدر مطمئن بودند که این برنامه به نتیجه نهایی می‌رسد و نظام سرنگون می‌شود که از انواع ابزارهایی که در اختیار داشتند استفاده کردند.

دادستان کل کشور با اشاره به عوامل ناآرامی های اخیر گفت: برنامه ریزی های زیادی انجام شد و دشمن بسیار دقیق عمل کرد، اما محاسبات آنها اشتباه بود و عدم آگاهی مردم بود، بنابراین سعی کردند مردم را بیاورند. به صحنه، به جز روزهای اول و میانه.» برخی از جوانان شکست خوردند.

منتظری تصریح کرد: وقتی مردم از مدیران پشت صحنه و صحنه مطمئن شدند با همه تلاش ها به نتیجه ای نرسیدند و با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی وقتی از مشکلات پشت صحنه مطلع شدند، کنار کشیدند.

دیدگاهتان را بنویسید