دادکان: مشکلات فوتبالی مان را با مجوز حرفه ای حل کردیم؟

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: ساختمان باشگاهی که امروز در اختیار دارند در دوره مسئولیت من آماده شده است و باید پرسید در این باشگاه ها چه معیاری برای انتخابات در نظر گرفته شد؟

اظهارات صریح دادکان درباره پرسپولیس و استقلال

وی ادامه داد: اگر به وضعیت باشگاهی مانند پرسپولیس نگاه کنیم، می بینیم که 3 سال است 7 مدیر عامل و هیات مدیره دیده اند فردی که این تغییرات را انجام داده است، یک بار آمده است تا این تغییرات را با معیار بین Is International close بررسی کند. یا نه؟ تجربه، دانش، تجربه و پذیرش اجتماعی در این جابجایی ها مشاهده نشد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال افزود: مدیریت خوبی در فوتبال ندیدیم، باید بپرسیم که انتخابات بر چه اساسی بوده و چه نتایجی داشته است. امروز می بینیم که فدراسیون فوتبال برای حرفه ای بودن هر دو باشگاه مجوز صادر کرد و تنها دلیلش این است که دل هواداران را ناامید نکنیم اما آیا با این مجوز مشکلات فوتبالی خود را حل کردیم؟ آیا با این شرایط پرونده بدهکاران و پنجره های بسته فوتبال ایران حل و فصل می شود؟

دادکان یادآور شد: متأسفانه وقتی در فوتبال دچار مشکل می شویم به صورت دوره ای مسکن تزریق می کنیم تا مشکل برطرف شود و در کوتاه مدت جواب می دهد اما عواقب آن در درازمدت روی فوتبال تاثیر می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید