دارای 1402 بودجه است

ساعت: 12:20
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923642

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه اعتبارات پیش بینی شده در لایحه بودجه 1402 قابل جمع آوری است گفت: دولت باید با مدیریت هزینه ها و پیش بینی اعتبارات قابل جمع آوری بودجه را مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز در جریان بررسی کل بودجه سال 1402 کل کشور اظهار داشت: از آنجایی که بحث امروز کلیات است، جزئیات بحث بودجه را در ادامه بیان می کنیم. جزئیات در کمیته ها نمایندگان مردم در خصوص بودجه سال آینده مشکلات و نکاتی را مطرح کردند که من به مهمترین و رایج ترین آنها پاسخ خواهم داد.

وی در ادامه با بیان اینکه در بودجه کل کشور به سمت اجرای 95 درصد از آنچه در لایحه آمده است حرکت می کنیم، گفت: پیش بینی ما کمتر از 5 درصد مغایرت بودجه سال 1402 با اجرا و لایحه است. انجام خواهد شد.

میرکاظمی با اشاره به اینکه سال گذشته تفاوت بسیار ناچیزی بین اجرای بودجه و لایحه دولت شاهد بودیم، تصریح کرد: سقف بودجه در مجلس تغییری نکرد و همین امر منجر به کوچکترین مغایرت شد.

به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، یکی از ویژگی هایی که به شدت کنترل می کنیم این است که وجوه قابل جمع آوری را در نظر بگیریم و هزینه هایی را که اجتناب ناپذیر است در نظر بگیریم.

میرکاظمی تاکید کرد: امسال به سمتی حرکت می کنیم که کمترین مغایرت را داشته باشیم و منابع لازم را در بودجه 1402 نگاه کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید