داروخانه ها زیر ذره بین دولت آذربایجان غربی قرار گرفتند


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915877

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی گفت: در حالی که بازرسی های میدانی از داروخانه ها و انبارهای دارویی در حال انجام است، با تخلفات احتمالی به ویژه گران فروشی و احتکار دارو برخورد قانونی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین نجف زاده در گفت و گو با خبرنگار ارومنیوز اظهار داشت: سازمان جنایی دولت بر اساس سیاست های دولت و پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر احتکار، گرانی و عرضه خارج از شبکه دارو، اقدامات داروخانه های استان را رصد کرده است.

وی تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی استان آذربایجان غربی به منظور جلوگیری از افزایش مشکلات بیماران در زمینه تهیه دارو، از روز گذشته طرح نظارت بر روادید داروخانه ها را برای ایجاد هماهنگی در خدمت رسانی به مردم و جلوگیری از بی نظمی در عرضه داروها اجرا کرد. .

مدیرکل زندان های کشوری استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه برخورد قاطع و بازدارنده با تخلفات مربوط به این حوزه با سازمان های ذیربط از دیگر اقدامات این طرح است، افزود: در راستای نظارت بر وضعیت عرضه مواد مخدر. در این راستا با راه اندازی گشت های مشترک و با هماهنگی و همکاری. نهادهای ذیربط و بازرسان دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن انجام بازرسی میدانی از داروخانه ها و انبارهای دارو به سرعت با تخلفات احتمالی بویژه گران فروشی و ذخیره سازی دارو در محل برخورد می کنند.

وی در پایان از آمادگی زندان استان برای دریافت و رسیدگی فوری به شکایات و سیگنال های مردمی خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه از سازمان تعزیرات این طرح را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند. 135. دولت یا با شماره 190 به دانشگاه علوم پزشکی استانبول تماس بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید