داروهای مصرف نشده را به داروخانه ها تحویل دهید


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916657

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، برای داروهای غیرقابل استفاده خود ابتدا داروهایی که دارای بطری شیشه ای هستند را از سایر داروها جدا کرده و سپس به داروخانه های منتخب اعلام شده از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی تحویل دهید. خب تحویل میدم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داروهای غیر قابل استفاده از جمله داروهای اضافی و تاریخ مصرف گذشته را می توان به درستی دور انداخت. این برای این است که طبیعت آسیب نبیند و این داروها وارد چرخه طبیعت نشوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، برای داروهای مصرف نشده خود، ابتدا داروهایی که دارای بطری شیشه ای هستند را از سایر داروها جدا کنید.

در مرحله بعد داروها را در کیسه های پلاستیکی قرار داده و در آنها را ببندید. سپس داروهای غیرقابل استفاده خود را به داروخانه های منتخب اعلام شده از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی تحویل دهید.

لازم به ذکر است دارویی که از داروخانه خارج شده و تحت نظر داروساز است قابل برگشت به داروخانه نیست. بنابراین هیچ دارویی خریداری شده را نمی توان به داروخانه یا مرکز دیگر مسترد کرد مگر در صورت معدوم شدن.

دیدگاهتان را بنویسید