داستان تجاوز جنسی به یک پزشک معروف توسط یک طراح مد زن

رسیدگی به این پرونده پس از مرگ زن جوانی به نام شهره است. شوهرش با شکایتی به دادسرای جنایی رفت و گفت: همسرم چند روز پیش برای جراحی بینی در کلینیک بستری شد اما قبل از عمل بر اثر استرس فوت کرد.

دکتر همسرم مدعی است بینی همسرم بر اثر ضربه شکسته است. در تمام این سال ها به آن توجه نکرده بودم. چند روز پیش داشتم تلفن همراه همسرم را چک می کردم که مردی را دیدم که پیام های تهدیدآمیز می فرستد. این مرد به نام دکتر شهرام همسرم را مورد آزار و اذیت قرار داد و از او پرسید فیلم سیاه است. او با این فیلم از همسرم اخاذی می کرد. پیگیری کردم و متوجه شدم دکتر شهرام بینی همسرم را شکسته است. الان دارم ازش شاکیم

پس از این شکایت شهرام احضار شد و در جریان تحقیقات وی این ادعا را رد کرد و گفت: شهرخ، فراماسونری داشته و گاهی در جلسات طراحی لباس بین فراماسون ها شرکت می کرده است. و من او را از آنجا می شناسم. در همان جلسات با هم ارتباط داشتیم و من او را اذیت نکردم و فیلمی نگرفتم.

در ادامه تحقیقات مقدماتی پرونده در دادگاه کیفری رسیدگی شد که شهرام مجددا تکذیب کرد. وی گفت: این شماره ای که پیام ها با آن ارسال شده متعلق به من نبود و رابطه من با شهره مانند یک رابطه کاری بود.

پس از پایان جلسه، قضات این جوان را تبرئه کردند که توسط دیوان عالی کشور نقض شد.

متهم در دومین جلسه رسیدگی مجدد به اتهامات وارده منکر و ادعای اولیای دم رد شد.

وکیل متهم نیز در دفاع از وی گفت: موکلم منکر اتهام خود شد. با این حال، مبدأ و مقصد متون مکتوب نامشخص است. همسر شهره یادداشتی از دکتر آورد که بینی اش بر اثر ضربه شکسته است. چگونه پزشک علت شکستگی بینی را تشخیص می دهد؟ موکل من به این زن تجاوز نکرده است و من می خواهم او تبرئه شود.

پس از پایان جلسه، قضات دادگاه قرار وثیقه متهم را تمدید کردند و حکم برای آزادی وی مغشوش شد.

دیدگاهتان را بنویسید