داستان وحید امیری; هافبک پرسپولیس قطعی شد

داستان وحید امیری;  هافبک پرسپولیس قطعی شد

در شرایطی که در این فصل ماجرای جدایی دو بازیکن استقلال داغ شده و در روزهای اخیر مرادمند و سیاوش یزدانی تیتر یک رسانه ها شده اند، بحث مشکلات کارت آزادی وحید امیری مطرح شده است.

وحید امیری، ستاره ملی پوش پرسپولیس که در سال های اخیر مشغول کار بر روی کارت ترخیص پزشکی بوده، موضوع بحث هواداران رقیب شده و نوع آزادی و حتی اشکال آن مورد هجمه زیادی قرار گرفته است و می گویند. نیروهای مسلح و نظام وظیفه باید بررسی شود و صحت مدارک وی بررسی شود.

امیری که در سال 91 به دلیل مشکلی که داشت تحت عمل جراحی قرار گرفت، بعداً با حضور در کمیسیون پزشکی موفق به دریافت کارت پایان خدمت شد. اما پس از ماجرای دروازه بانی که پس از افشاگری داغ علی دایی رخ داد و منجر به پس گرفتن کارت سربازی بسیاری از بازیکنان مطرح این دوره از جمله حسین ماهینی، احسان حاج صفی، شجاع خلیل زاده، سروش رفیعی، قاسم حدادی فر شد. ، علی حمودی، آرش افشین و… این بازیکن نیز به دلیل دریافت کارت آزادسازی به نظام وظیفه فراخوانده شد. اما امیری مجددا در نهایت در کمیسیون پزشکی تایید شد و کارت پایان خدمت وی ​​تایید شد.

مشکلی که این بازیکن در فصول اخیر چه در دوران حضورش در نفت تهران و چه پس از آن در تیم ملی و پرسپولیس ایجاد کرده، مدارک او در سازمان لیگ برتر تایید شده و از این نظر مشکلی ندارد.

موضوعی که این روزها مورد بحث تماشاگران اپوزیسیون قرار می گیرد مربوط به اعترافات وحید امیری مبنی بر عدم خدمت سربازی اش در گفت و گو با برنامه 90 در سال 93 است. جبهه استقلال معتقد است با توجه به اعترافات وحید امیری در سال جاری، او در سال 93 به سربازی نرسیده است. کارت پایان خدمت و انفصال دریافت نکرده است، قطعاً مشکلی در این زمینه وجود داشته است.

اما این مصاحبه که مربوط به سال 93 است مربوط به دوران تحصیل ایشان در مقطع کارشناسی ارشد حقوق است. یکی از نزدیکان وحید امیری و همچنین یکی از افراد حاضر در فدراسیون فوتبال با اشاره به این موضوع با اشاره به دو تاریخ مصاحبه و پیام سرباز دروازه پس از مصاحبه علی دایی که مربوط به سال 93 است. سال (مصاحبه با امیری) و 94 (مکاشفه علی دایی). امیری به دلیل عمل جراحی در سال 91-95 و پس از سربازی در دروازه لیگ برتر کارت ترخیص پزشکی دریافت کرده بود که منجر به انصراف از کارت پایان خدمت تعداد زیادی شد. از بازیکنان شاغل، یک بار دیگر به کمیته ارائه شد که البته مدارک او برخلاف بقیه تایید شده است.

موضوعی که باعث شد در فصول اخیر هم در پرسپولیس و هم در تیم ملی حضور داشته باشد و روز گذشته نیز پس از هجمه ها روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نیز با تایید مدارک وی در این خصوص بیانیه ای صادر کرد. وحید امیری مشکلی با سربازی ندارد و دارای کارت آزادی است. امیری نیز این را بارها بیان کرده است. برخی از افراد با طرح چنین موضوعاتی سعی می کنند حواس طرفداران خود را منحرف کنند.”

اما تلاش ها برای کسب اطلاع از نوع معافیت پزشکی وحید امیری تاکنون بی نتیجه بوده و با توجه به قوانین مربوط به اطلاعات محرمانه پزشکی این امر غیرممکن بوده است. اما در نهایت احتمالاً وحید امیری در میان سؤالات متعددی که در این زمینه مطرح می شود، سکوت خود را در مورد نحوه ترخیص می شکند که با تأیید دو کمیسیون پزشکی به تصویب می رسد.

هر چه هست بالاخره مشخص شد که برخلاف اخبار منتشر شده در روزها و ساعات اخیر، وحید امیری مشمول خدمت نیست و کارت پایان خدمتش پس از دو کمیسیون به چالش کشیده نشده است و پرسپولیس و این ملی پوش دچار مشکل شده اند. در آن. هیچ پیشینه ای نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید