دانشجویانی که آینده سازان انقلاب اسلامی هستند. وقاحت جبهه به دنبال تخریب هویت ملی دانش آموزان است


زمان: 12:30 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916289

دانشجویان می گویند دشمن به دنبال نفوذ عمیق و گرفتن هویت ملی آنهاست، بنابراین باید مراقب توطئه ها و آسیب ها باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، امروز 16 آذر در تقویم رسمی به عنوان روز دانشجو اعلام شده است، روزی که برای آن مراسم ویژه ای در اقصی نقاط کشور برنامه ریزی و برگزار می شود.

در استان ایلام همه ساله در این روز ویژه برنامه هایی با حضور مسئولان کشوری و استانی با حضور دانش آموزان برگزار می شد اما امسال به دلیل محدودیت های کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

با این حال پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار در مراسم روز دانشجو امروز در دانشگاه آزاد ایلام به موضوع مهمی در بین دانشجویان پرداخت؛ نفوذ و یک جنبش تروریستی که تهدید به ورود به این کشور می کند.

با توجه به اینکه موضع مقام معظم رهبری مقابله با این پدیده است که از زمان برجام افزایش یافته است، در نظر داریم این موضوع را با دانشجویان ایلامی در حوزه فرهنگی به ویژه در بین دانشگاه و دانشجویان در میان بگذاریم.

در این زمینه دانشجویان ایلامی معتقدند برای مقابله با خطر نفوذ در حوزه فرهنگی و به ویژه در دانشگاه ها باید تشکل های دانشجویی تقویت شود و دانشجویان پشت سر رهبری برنامه های خود را اجرا کنند.


خطر نفوذ جنگ نرم در دانشگاه ها

محمد عزیزی یکی از دانشجویان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ما در این خصوص گفت: دانشگاه یکی از مراکزی است که مورد توجه خاص دشمنان نظام اسلامی است، لذا دانشگاهیان را هدف حمله به نظام و اعمال می کنند. سیاست های کثیف خود را می دهند.

وی تصریح کرد: در این زمینه از مجموعه دانش‌آموزی می‌خواهد مانند همیشه هوشیار و هوشیار باشد و بتواند در برابر تهاجمات دشمن در این منطقه اقدام کافی انجام دهد.

این دانشجوی ایلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه دشمن در عرصه دانشگاه بیشتر به دنبال جنگ نرم است، لذا از دانشگاه و دانشجویان می خواهد نسبت به تاثیر جنگ نرم پس از برجام هوشیار باشند.

عزیزی افزود: دیدارهای مقام معظم رهبری با دانشجویان نشان می دهد که آنها نیز به این امر واقف هستند و دانشگاهیان را نسبت به این خطرات گوشزد کرده اند.


8b1c43a0 98a4 4190 90c0 5aa8240edfdd خبر خاکستری



تغییر ذهنیت دانشجویان با پدیده نفوذ در دانشگاه ها

امیررضا حسنی دانشجوی ایلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: آینده کشور در دستان دانشجویان است و بدون شک دشمن این قشر از جامعه را هدف قرار داده است.

وی بیان کرد: دانشجویان با چه فکر و اندیشه ای از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند نکته بسیار مهمی است که می تواند خطر نفوذ را در پی داشته باشد.

این دانشجوی ایلامی ادامه داد: از آنجایی که نفوذ فرهنگی به ویژه در دانشگاه ها می تواند زمینه ساز تغییر تفکر دانشجویان باشد بنابراین باید به این موضوع توجه ویژه ای شود.

حسنی یکی از آسیب های جدی بعد از برجام بحث نفوذ در دانشگاه هاست به طوری که حتی می تواند در انتصابات شرکت کند که باید خیلی دقت کرد.

جبهه استکبار به دنبال تسخیر ذهن دانش آموزان است

پوریا حیدرپور یکی دیگر از دانشجویان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: یکی از راهکارهای موثر برای مقابله با پدیده نفوذ فرهنگی، تقویت تشکل های دانشجویی است چرا که جبهه استکبار سعی در تسخیر اذهان دانش آموزان دارد.

وی تصریح کرد: در این حوزه هم دانش آموزان و هم معلمان می توانند شرایطی را ایجاد کنند که خطرات این پدیده را به طور کامل متوجه شده و از حضور آن در دانشگاه ها جلوگیری کنند.

این دانشجوی ایلامی افزود: برای این منظور باید با ایجاد تریبون ها و تریبون های لازم دانش آموزان را از خطرات این پدیده آگاه کرد.


333 1 خبر خاکستری


لزوم عمل به اظهارات مدیریت برای رسیدگی به پدیده نفوذ

«پیمان کمالی» یکی دیگر از دانشجویان ایلامی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اعتقاد به رهبری و حرکت پشت سر آن و عمل به دستورات ایشان حلال مشکلات است و در این زمینه گوش به زنگ هشدارهای رهبری باشید. و تابع را دنبال کنید.

وی بیان کرد: بدون شک اجرای برجام برای آمریکا تطمیع ورود به مراکز نظامی و دانشگاهی است تا بتوانند سیاست های قدیمی خود را در کشور دوباره اجرا کنند.

این دانشجوی ایلامی افزود: آمریکا پس از برجام با یک هدف مشترک آمد و انرژی هسته ای تنها بهانه ای برای نفوذ در کشور است.

کمالی تاکید کرد: هیچ کشوری نمی تواند ایران را از مسیر اصلی خود منحرف کند و برای ادامه این هدف نقش دانش آموزان بسیار مهم است و باید مورد تحلیل قرار گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید