دانشجویان باید به فکر کارآفرینی/افزایش وام های دانشجویی باشند


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915317

حسینی با بیان اینکه دانشجویان باید به فکر کارآفرینی باشند، گفت: به دنبال افزایش وام های دانشجویی در بودجه سال آینده هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سید محمد حسینی ظهر امروز در جمع دانش آموزان شهرستان پلدختر گفت و در پاسخ به سوالات این دانش آموزان باید گفت که دو تا سه سال تعطیلی داشتیم و بازسازی پروژه ها انجام نشد. همانطور که باید می شد، اما در تابستان مسئولان تلاش زیادی کردند، جدی بودند که مشکلات خوابگاه های دانشجویی و خوابگاه های متاهلی به صورت برنامه ریزی شده حل شود.

وی افزود: ساختمان های دانشگاه در مناطق مختلف در حال ساخت است که در ابتدا می توان آن را اجاره کرد اما باید فضا برای آن فراهم شود.

نایب رئیس مجلس گفت: دانشجویان نباید به فکر استخدام دولتی باشند بلکه باید به دنبال کارآفرینی باشند زیرا بیش از ظرفیت کار در ادارات داریم و به دلیل الکترونیکی بودن کار باید به دنبال فرصت های شغلی جدید و ایجاد شرکت های مستقر باشیم. بر دانش

وی جذب هیات علمی را الزامی مشروع دانست و گفت: دانشگاه ها در رشته های مختلف نیاز به مدرس را اعلام می کنند و معمولا وزارت علوم در آذر و شهریور اقدام به جذب هیات علمی می کند.

حسینی گفت: دانشگاه نباید به بودجه دولت تخصیص یابد بنابراین باید از ظرفیت خیرین و صنایع برای تامین بودجه استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پایان نامه ها و پایان نامه های ما باید بر اساس نیازهای واقعی جامعه باشد، تصریح کرد: تامین وسایل ورزشی برای سرگرمی دانشجویان از الزاماتی است که دانشگاه ها باید برای آن برنامه ریزی، احداث و یا از ظرفیت های موجود سالن های ورزشی در شهرستان استفاده کنند.

نایب رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از 50 درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اجرایی شده است، گفت: 42 طرح صنعتی که یکی از آنها 15 میلیون دلار اعتبار دارد از جمله مصوبات است.

وی با بیان اینکه در قرارداد با روسیه تا سقف 40 میلیون دلار تفاهم نامه داریم، افزود: جهش مبلغ یارانه از 45 هزار تومان به 300 هزار تومان به دلیل کمبود منابع و اجرای معلم. رتبه بندی این طرح شکست خورده توسط دولت انقلابی اجرا می شود.

حسینی با بیان اینکه 5400 پروژه معدنی در کشور به مزایده گذاشته شده است، گفت: 2000 واحد صنعتی تعطیل شده بود که به دلیل سوء مدیریت و مشکلاتی که دولت تلاش کرد فعال کند، ناتمام ماند و برخی از طرح ها بیش از 80 درصد پیشرفت دارند. .

وی تصریح کرد: اگر نیروی کار ماهر ما اختراع و نوآوری دارد باید از آن حمایت کرد و راه اندازی پارک های علم و فناوری فرصتی برای نوآوری و تولید است.

معاون امور مجلس تصحیح کرد: به دلیل کمبود خوابگاه های دانشجویی، دانشگاه ها در برخی شهرستان ها اقدام به اجاره خوابگاه های دانشجویی کرده اند.

وی بیان کرد: طبق آمار مرکز آمار با تورم حدود 60 درصد تحویل گرفتیم که تورم 40 درصدی امروز را می توان با افزایش صادرات و سرمایه گذاری کاهش داد.

حسینی افزود: در گردشگری باید گفت که بخش گردشگری ما در حال رونق است که حتی در جام جهانی شرایطی را فراهم کردیم تا گردشگران کشورهای دیگر از کیش و برخی مکان های دیدنی ایران دیدن کنند اما با توجه به اتفاقات اخیر این امر باعث شد. غیر ممکن

وی گفت: فضای مجازی، اینستاگرام و توییتر دست ما نیست، تصمیم می گیرند و تعیین می کنند که آیا عکس حاج قاسم منتشر شود یا خیر، که نیاز به تکمیل شبکه ملی اطلاعات است، 59 درصد پیشرفت داشته ایم. در این زمینه و برخی از سفرای داخلی ما از نظر کیفی پیشرفت کرده اند.

نایب رئیس مجلس ریاست جمهوری با بیان اینکه باید عدالت کار داشته باشیم، گفت: خوار و رانت خاص هیچ فایده ای ندارد و عده ای با سوء استفاده از ارز ترجیحی دست به فساد زدند که منجر به تشکیل پرونده های متعدد در قوه قضائیه شد. “

وی تصریح کرد: در بودجه سال آینده به دنبال افزایش وام های دانشجویی هستیم که با توجه به واقعیت هم برنامه و هم لایحه بودجه آتی در حال تهیه است.

حسینی تصریح کرد: خدمت سربازی در اختیار ستاد کل است و فرصتی برای تربیت و آموزش جوانان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید